تفکر بسیجی عامل شکست‌ناپذیری ایران است
کد خبر: 3857352
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

تفکر بسیجی عامل شکست‌ناپذیری ایران است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرمانشاه گفت: رهبر انقلاب اسلامی بارها فرمودند که با تفکر و عمل بسیجی جمهوری اسلامی ایران شکست‌ناپذیر خواهد بود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با دعوت از همگان به تقوای الهی، تقوا را سرمایه بزرگ زندگی هر فردی دانست.

وی با گرامیداشت هفته بسیج به فرموده رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: با تفکر، عمل و حرکت بسیجی جمهوری اسلامی ایران شکست‌ناپذیر خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه اکثر مردم کشور بسیجی هستند و تفکر بسیجی دارند، گفت: با تفکر بسیجی همه پای کار هستند و هر ایرانی یک بسیجی بالقوه است.

آیت‌الله علما در ادامه با اشاره به وقایع اخیر عراق این وقایع را به سبب دشمنی با تفکر بسیجی و بسیجی‌های این کشور دانست.

وی افزود: امام راحل معتقد بود انقلاب اسلامی جلوه‌ای از نهضت پیامبراکرم(ص) بود و رسول خدا نیز ما را به استقامت نوید می‌دهد.

امام جمعه کرمانشاه با گرامیداشت 24 آبان و روز بزرگداشت علامه طباطبایی با اشاره به اینکه این شخصیت بزرگ در همه علوم مهارت داشت، گفت: ایشان شخصیتی بسیار والا و عالمی بی‌نظیر بود که شاید جای خالی ایشان به زودی پر نشود.

آیت‌الله علما به اقدامات آیت‌الله رئیسی اشاره و اظهار کرد: رئیس قوه قضائیه خطاب به قضات که «محکم بایستید، محکم استدلال کنید، محکم حکم بدهید و محکم اقدام کنید» که این اقدام بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام
captcha