بازدید ۲۵ هزار دانش‌آموز از یادمان‌های کرمانشاه
کد خبر: 3858495
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

بازدید ۲۵ هزار دانش‌آموز از یادمان‌های کرمانشاه

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امسال ۲۵ هزار و ۹۲۳ دانش‌آموز از استان‌های گیلان، همدان، چهارمحال و بختیاری و تهران از ۱۵ مهر از یادمان‌های کرمانشاه بازدید کردند و تا پایان سال این اردو‌ها برقرار است و به ۵۰ هزار نفر خواهیم رسید.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مجتبی بیاتی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز 29 آبان ماه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج به ارائه گزارشی از اردوهای راهیان نور استان پرداخت و اظهار کرد: در بحث راهیان نور غرب بیش از 38 هزار و 314 نفر از یادمان‌های استان کرمانشاه بازدید داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 6 هزار و 411 دانش‌آموز دختر به جبهه‌های غرب اعزام شدند و برای اعزام 7 هزار دانش‌آموز پسر نیز برنامه‌ریزی شده است، افزود: برای اعزام به جبهه‌های جنوب نیز تا پایان امسال برای اعزام 5 هزار نفر برنامه‌ریزی انجام شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امسال 25 هزار و 923 دانش‌آموز از استان‌های گیلان، همدان، چهارمحال و بختیاری و تهران از 15 مهرماه سال‌جاری از یادمان‌های کرمانشاه بازدید کردند و تا پایان سال این اردوها برقرار است و به 50 هزار نفر خواهیم رسید.

وی افزود: در قالب راهیان نور عمومی 287 هزار نفر از مردم از یادمان‌های کرمانشاه بازدید کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه به اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق مختلف در استان نیز اشاره کرد و گفت: در سال 97 و در شش ماه ابتدای سال 98، 413 تیم پزشکی به مناطق مختلف اعزام داشتیم.

انتهای پیام
captcha