کاهش آلودگی هوای تهران از امشب
کد خبر: 3861241
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
رستگار خبر داد؛

کاهش آلودگی هوای تهران از امشب

گروه سلامت ــ سرپرست مرکز کنترل کیفیت هوای تهران از کاهش آلودگی هوا تا پایان امشب، 11 آذرماه، خبر داد.

کاهش آلودگی هوای تهران از امشبمحمد رستگار، سرپرست مرکز کنترل کیفیت هوای تهران، در گفت‌وگو با ایکنا؛ از کاهش آلودگی هوا تا پایان امشب، 11 آذرماه، خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر شاخص آلودگی هوا ۱۴۴ است و به تدریج هر چه به شب نزدیک می‌شویم بر کیفیت هوا افزوده می‌شود.

رستگار بیان کرد: امسال نسبت به سال گذشته وضعیت هوا نامطلوب‌تر است، ولی در طولانی مدت تفاوت چندانی با سال‌های دیگر ندارد و هر سال این پدیده وارونگی هوا رخ می‌دهد.

رستگار همچنین در رابطه با وضعیت بنزین کشور و تأثیر آن بر آلودگی هوا، گفت: کیفیت بنزین نسبت به سال قبل بهتر شده است، اگرچه هنوز مشکلاتی دارد، اما باید توجه کرد که بنزین تنها منبع آلودگی هوای تهران نیست؛ با تعدد منابع انتشار آلودگی مواجهیم که برخی از آنها از سالیان گذشته تا امروز وجود دارند.

سرپرست مرکز کنترل کیفیت هوای تهران یادآور شد: آلاینده اصلی هوای تهران ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون است؛ مشکل اصلی ما نیز در واقع همین ذرات معلق هستند، اما می‌توان این امید را داشت که وضعیت هوای تهران از امشب بهتر شود.
انتهای پیام
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱
آسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۶:۴۹
0
0
درسته ...مثل پیشبینی هوای الوده روز یکشنب که هوا پاک پاک بود و تعطیل کردین بدون هیچ دلیل و لی ددیشب که کاملا محسوس بود و الکدگی شدید امروز پیشبینی شده بود بچه های بیگناه رو روانه کوچه و خیابان کردید....حالا ام میگید از امشب هوا خوب میشه....کلا کمیته اصطرار به چه دردی میخوره ....x4
مخاطب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۵:۳۴
0
0
بهتر نیست روزهای پاک را اعلام کنیم ساده تر است
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۵:۴۰
0
0
پس کی این مشکل حل میشه؟
captcha