جوانان با بصیرت در توسعه و پیشرفت کشور نقش‌آفرین هستند
کد خبر: 3861855
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷

جوانان با بصیرت در توسعه و پیشرفت کشور نقش‌آفرین هستند

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه کرمانشاه گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب بر استفاده از ظرفیت جوانان بسیار تأکید دارند که نشان دهنده آن است که این ظرفیت عظیم دارای بصیرت می‌توانند در مسیر توسعه و پیشرفت کشور نقش‌آفرینی کند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جعمه کرمانشاه امروز 13 آذر، در اولین نشست سیاست‌گذاری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: تمام بیانات و سخنان همچنین بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری کارشناسی شده است.
وی با اشاره به اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید به عنوان دستورالعمل سرلوحه کاری باشد، افزود: درحال حاضر بیش از 25 سال است که مقام معظم رهبری سال‌ها را با مصادیق اقتصادی نامگذاری می‌کنند و این نامگذاری‌ها بسیار با محتوا و با معنا هستند.
آیت‌الله علما با بیان اینکه باید منظور رهبری درخصوص این بیانیه را درک کنیم، گفت: بسیاری از جوانان امروز از گام اول انقلاب، 8 سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب کوچکترین اطلاعی ندارند لذا حضور آن‌ها در چنین جلساتی حائز اهمیت است.
امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: شرایط جوانان را درک کنیم و به فکر آن‌ها باشیم و در بیانیه گام دوم انقلاب رهبری بر استفاده از ظرفیت جوانان بسیار تأکید دارند و این نشان دهنده آن است که این ظرفیت دارای بصیرت می‌توانند در مسیر توسعه و پیشرفت نقش‌آفرینی کنند.
وی بر خدمتگذاری صادقانه برای مردم تأکید کرد و افزود: در هر مقام و منصبی که هستیم طوری خدمت کنیم که در پیشگاه خداوند روسفید و خود خیالی آسوده داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha