۲۲ آذرماه؛ پایان مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری قرآن
کد خبر: 3862511
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

۲۲ آذرماه؛ پایان مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون قرآن و عترت اداره ارشاد کرمانشاه از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری قرآن خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام این آزمون تا ۲۲ آذر تمدید شد.

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن تا 22 آذر خبر داد و بیان کرد: علاقه‌مندان به ثبت‌نام در هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم در استان می‌توانند تا 22 ماه جاری نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 800 قرآن‌آموز در استان نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کرده‌اند، گفت: تاکنون بیش از 20 روز از آغاز ثبت‌نام این آزمون در استان گذشته است و امیدواریم علاقه‌مندان به شرکت در آزمون‌های قرآنی نسبت به ثبت‌نام در این آزمون در بازه زمانی باقی مانده اقدام کنند.

معاون قرآن و عترت کرمانشاه اظهار کرد: مؤسسه نوای جنت در استان تاکنون بیشترین تعداد ثبت‌نام‌شدگان در این آزمون را به خود اختصاص داده و مؤسسه فدک نیز رتبه دوم را دارد.

کرمیان تصریح کرد: طبق آمار تاکنون 67 درصد از میزان ثبت‌نام در این آزمون در کشور به مؤسسات قرآن و عترت اختصاص یافته است. داوطلبان شرکت‌کننده می‌توانند در سامانه این آزمون به نشانی www.quranedu.ir ثبت‌نام کنند.

معاون قرآن و عترت کرمانشاه افزود: داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون پس از مراجعه به نشانی ذکر شده برای ثبت‌نام می‌توانند از بین رشته‌های آزمون شامل حفظ قرآن، ترجمه و مفاهیم قرآن، معارف اهل‌بیت(ع) و رشته‌های الکترونیکی یک رشته را انتخاب کنند.

کرمیان گفت: هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در رشته‌های تفسیر سوره بقره، ترجمه و درک معانی سوره بقره، حفظ و ترجمه نهج‌البلاغه، حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه و نیایش‌های امام سجاد(ع)، حفظ جزء 30، حفظ جزء اول، حفظ سوره بقره، حفظ پنج جزء اول، حفظ 10 جزء اول، حفظ 15 جزء اول، حفظ 20 جزء اول، حفظ 25 جزء اول، حفظ کل قرآن کریم، سبک زندگی و سیره معصومین(1و2) و روخوانی قرآن برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha