راست‌گفتاری و صدق در عمل در جذب مشارکت ملی مؤثر است
کد خبر: 3863261
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴

راست‌گفتاری و صدق در عمل در جذب مشارکت ملی مؤثر است

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: راست‌گفتاری و صدق در عمل برای رفع مشکلات مردم همچنین داشتن وفاق ملی مؤثر است و می‌تواند در جذب مشارکت ملی مؤثر باشد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز 19 آذر، در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه سنگر محکمی برای دفاع از هویت ایران است و در دفاع از ایران در برابر متجاوزان کارنامه درخشانی دارد، اظهار کرد: در این راستا نیروهای مسلح و مردم نقش مؤثری دارند و باید مورد توجه قرار گیرند.
وی با اشاره به اینکه مسئولیت‌هایی را که اکنون متصدی انجام آن هستیم به پشتوانه ملت است، گفت: حکمرانی باید متناسب با فرهیختگی ملت باشد و رفتار و اخلاق سیاسی از متانت خاصی برخوردار باشد.
لاریجانی افزایش سرمایه اجتماعی را دغدغه‌ای درست دانست و افزود: راست گفتاری و صدق در عمل برای رفع مشکلات مردم و داشتن وفاق ملی از نکات قابل توجه است و می‌تواند در جذب مشارکت ملی مؤثر باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی درادامه عمران و آبادانی کشور در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی را منوط به ارتباطات صمیمانه دانست و امر یاد شده را راهگشا یاد کرد.
وی به نزدیک شدن ایام انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: گاهی مشاهده می‌شود که نهاد یا ارگانی را تخریب می‌کنند که آرا را بالا ببرند اما اگر کسی هنری دارد باید هنرش را برای این منظور به کار گیرد.

انتهای پیام
captcha