جدایی بین حوزه و دانشگاه از اهداف دشمن است
کد خبر: 3863773
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

جدایی بین حوزه و دانشگاه از اهداف دشمن است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرمانشاه با گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه جدایی انداختن و فاصله ایجاد کردن بین حوزه و دانشگاه را همواره از اهداف و توطئه‎‌های دشمنان دانست.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با دعوت از همگان به تقوای الهی اظهار کرد: مسیر بندگی و عبادت خداوند هیچ بن‌بستی ندارد و با این ارتباط بندگی خداوند متعال بود که امام(ره) شرق و غرب عالم را متحیر ساخت. همه ارتباطات از هم گسسته می‌شود مگر ارتباطی که با خداوند متعال باشد.

آیت‌الله علما با گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه جدایی انداختن و فاصله ایجاد کردن بین حوزه و دانشگاه را همواره از اهداف و توطئه‎‌های دشمنان دانست.

خطیب جمعه کرمانشاه تصریح کرد: ایجاد رابطه بین حوزه و دانشگاه و انتقال تفکرات اسلامی به دانشگاه‌ها از اقدامات و جهادهای افرادی چون شهید مطهری، شهید بهشتی و علامه طباطبایی است. این بزرگان شخصیت‌های بی‌نظیر علم و دانش بودند و پشتوانه علمی عظیم این بزرگان بی‌نظیر است.

آیت‌الله علما افزود: دانشگاه‌ها باید متکی به علم و پژوهش باشند و با یادآوری 25 آذرماه روز علم و پژوهش این مقوله را مهم توصیف کرد و هر اقدام را نیازمند کار تحقیقی و پژوهشی دانست.

امام جمعه کرمانشاه به 26 آذرماه روز حمل و نقل اشاره کرد و گفت: از فعالان این عرصه به ویژه رانندگان که حق بزرگی برگردن مردم دارند قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha