انتقام سخت سپاه از دشمنان امنیت‌آفرین است
کد خبر: 3870554
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳

انتقام سخت سپاه از دشمنان امنیت‌آفرین است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: انتقام سخت از تروریست‌های آمریکایی، امنیت‌آفرین است و سایه جنگ را از سر کشور دور می‌کند.

انتقام سخت سپاه از دشمنان، امنیت آفرین استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز، 20 دیماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، گفت: زمان، مکان و کیفیت انتقام سخت، معلوم نیست اما این انتقام هم آشکار و پنهان است هم امنیت زا، هم آرامش بخش است و هم دارای ظرفیت بازدارندگی است.

وی افزود: انتقام سخت و راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سایه جنگ را از سر کشورمان دور می کند.

خطیب نماز جمعه تبریز با تجلیل از اقدام شجاعانه فرزندان انقلاب در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زدن سیلی سخت به آمریکا گفت: ایران اسلامی قدرت موشکی خود را مدیون شهید دانشمند و پارسا حاج حسن تهرانی مقدم است.

وی تصریح کرد: همان طوری که حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز بیان کردند انتقام سخت اصلی ما از شیطان بزرگ، زمانی است که حضور فساد برانگیز آمریکا از منطقه حذف شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه خطبه‌ها با تقدیر از مردم تبریز و آذربایجان در تجلیل از مقام والای شهید سپهبد سلیمانی گفت: راهپیمایی بعداز اعلام خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی در تبریز بار دیگر پیشگامی ملت قهرمان این شهر را به همگان نشان داد و رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار با خانواده حاج قاسم از این حضور با بصیرت و انقلابی مردم تبریز تجلیل کردند.

وی تأکید کرد: آذربایجان واقعا بیدار است و با اقدام به هنگام، سریع و با بصیرت کامل خود همیشه موتور پیشران دیگر حرکت های انقلابی در کشور است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به نقش شهید سپهبد قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت گفت: تقویت و ثبات حزب الله لبنان، تقویت نیروهای مقاومت فلسطینی در جریان جنگ های 33، 22و 8 روزه ، شکل دهی محور مقاومت در 8 سال اخیر و پس روی ایجاد گروه های ترویستی داعش توسط آمریکا، تشکیل حشدالشعبی عراق و بسیج مردمی سوریه برای جمع کردن بساط تروریستها و نابود کردن داعش بخشی از اقدامات حاج قاسم در جبهه مقاومت است.

وی اشاره‌ای هم به سفر سپهبد سلیمانی به روسیه و مذاکره با ولادیمر پوتین کرد و افزود: سردار سلیمانی در مقام یک سیاست مدار کار کشته با رئیس جمهور روسیه مذاکره 2 ساعت و 20 دقیقه ای داشت تا از ظرفیت روس‌ها برای پیشبرد اهداف خود در جبهه مقاومت استفاده کند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم جایگاه بلند سردار اسماعیل قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف جبهه مقاومت را متذکر شد و گفت: سردار قاآنی یک سلیمانی دیگر است و همانند آن شهید والامقام مرد عمل است که نیروی قدس با حضور حاج اسماعیل بیش از پیش در جبهه مقاومت خواهد درخشید.

امام جمعه تبریز، با اشاره به گام پنجم کاهش تعهدات هسته ای ایران در مسئله برجام و مصوبه مجلس شورای اسلامی در تروریستی خواندن رژیم آمریکا و همچنین مصوبه مجلس عراق برای بیرون راندن نیروهای آمریکایی از خاک این کشور گفت: همه این اقدامات ارزشمند، قابل تقدیر است.

وی همچنین با طرح تذکر انتخاباتی به کاندیدای‌های مجلس شورای اسلامی گفت: کارآمدی یکی از شاخصه‌های اصلی نماینده تراز انقلاب در مجلس شورای اسلامی و مردم باید به کسانی رای دهند که دلسوز،خوشنام و به فکر مردم و نظام باشد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، افزود: نماینده تراز انقلاب باید روحیه جوان گرایی داشته و در تصویب قوانینی که عرصه را برای خدمت رسانی جوانان به نظام اسلامی باز میکند اهتمام جدی داشته باشد.

امام جمعه تبریز، داشتن نگاه کلان ملی را از شاخصه‌های نماینده اصلح عنوان کرد و گفت: نماینده مردم نباید فقط به فکر حوزه انتخابیه خود باشد بلکه باید با تلاشی خستگی ناپذیر به فکر همه کشور باشد.

خطیب نماز جمعه تبریز نترس بودن در برابر دشمنان را از ویژگی های بارز نماینده تراز انقلاب برشمرد و افزود: باید به نماینده ای رای بدهیم که در زمان بحران‌ها و تهدیدات مستکبران در برابر دشمنان تسلیم نشود و با روحیه بالای مقاومت و استکبار ستیزی در برابر زیاده خواهی نظام سلطه بایستد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با تسلیت ایام سوگواری شهادت مظلومانه دختر پیامبر اعظم (ص) اُم ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: باید تلاش کنیم در زندگی فردی و اجتماعی فاطمی باشیم.

انتهای پیام
captcha