آموزش راه مبارزه با آسیب‌ها است
کد خبر: 3872051
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

آموزش راه مبارزه با آسیب‌ها است

گروه اجتماعی ــ رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه اظهار کرد: یکی از رسالت‌های جمعیت بانوان فرهیخته در زمینه آموزش به خانواده در راستای پیشگیری از آسیب‌ها است که از طریق اعضای این جمعیت پیگیری می‌شود چرا که معتقدیم آموزش راه مبارزه با آسیب‌ها است.

بتول محمدی، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به یکی از رسالت‌های این جمعیت در راستای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: معتقدیم که آموزش یکی از راه‌های پیشگیری و مبارزه با آسیب‌ها است و اعضای جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در این راستا با برگزاری دوره‌های آموزشی در این مسیر گام‌های مؤثری برمی‌دارند.
وی افزود: در بین اعضای جمعیت بانوان فرهیخته بانوان مبلغی مشغول به خدمت هستند که همکاری خوبی با جمعیت بانوان دارند و با روش‌های تبلیغی در مسیر ترویج فرهنگ اسلامی سعی در ارتقا و تعالی رفتار افراد جامعه دارند.
رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه گفت: یکی از موضوعات مهمی که در دوره‌های آموزشی جمعیت بانوان بر روی آن تأکید داریم و آن را پیگیری می‌کنیم در بحث خانواده است و در چندساله اخیر در این بخش آسیب‌هایی را شاهد هستیم و بخش مهمی از آسیب‌های اجتماعی نیز به حوزه خانواده باز می‌گردد.
محمدی تصریح کرد: امروز متأسفانه بر موضوع فرهنگ‌سازی و آموزش توجه چندانی نمی‌شود و معتقدیم باید در بسیاری از موارد آموزش حداقلی داشته باشیم.
وی بیان کرد: در راستای یاد شده باید از ظرفیت‌ و توان نهادهای دینی در کمک به حل مسائل اجتماعی استفاده کنیم و در این مسیر استفاده از ظرفیت حوزه علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی باید مورد توجه باشد.
محمدی تأکید کرد: با ایجاد هماهنگی و همکاری در اجرای برنامه‌های مشخص بین نهادهای دینی در حل مشکلات اجتماعی می‌توانیم موفق عمل کنیم.

انتهای پیام
captcha