ایجاد امنیت دستاورد بزرگ شهید سلیمانی است
کد خبر: 3872068
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

ایجاد امنیت دستاورد بزرگ شهید سلیمانی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون فرهنگی قوه قضائیه با تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: ایجاد امنیت یکی از دستاوردهای بزرگ شهید سلیمانی است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه قضائیه امروز، 26 دی ماه در اولین همایش هر مسجد یک حقوقدان که در کرمانشاه برگزار شد با تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: شهادت این سرباز ولایت خون تازه‌ای در رگ‌های تمام دلدادگان راه اسلام در مبارزه با ظلم به جریان انداخت.
وی با اشاره به اینکه امروز برخی به‌دنبال کوچک شمردن اقدامات سردار سلیمانی هستند، افزود: سردار سلیمانی با نقش برآب کردن نقشه‌های شوم آمریکا در منطقه و خنثی کردن توطئه‌های آن‌ها نگذاشت به اهداف خود برسند.
حجت‌الاسلام صادقی تصریح کرد: اقدامات سردار سلیمانی باعث شده که اسرائیل که روزی داعیه نیل تا فرات را داشت زمین‌گیر شود.
معاون فرهنگی قوه قضائیه با بیان اینکه بزرگترین دستاورد مبارزات سردار سلیمانی در منطقه ایجاد امنیت است، بیان کرد: حوادث روزهای گذشته از جمله سانحه هواپیمایی بسیار ناراحت‌کننده بود و ممکن است که دشمنان آن را بزرگ‌تر از واقعیت خود نشان دهند اما باید آن را در ادامه ماجراجویی آمریکایی جست‌وجو کنیم.
وی تصریح کرد: در راستای یک خطای انسانی این هواپیما ساقط شد و البته این خطا ممکن است یک عامل عامدانه بیرونی داشته باشد که باید بررسی شود و شواهدی وجود دارد که آمریکایی‌ها مداخله کرده باشند و به‌دلیل اینکه هنوز این شواهد قطعی نیست باید صبر کنیم و احتمالات در دست بررسی هستند.
حجت‌الاسلام صادقی با تشکر از سپاه پاسداران به سبب سیلی سختی که به آمریکا زدند، تأکید کرد: مسیر مجاهدت و مقابله با باطل و ظلم جهانی آمریکا ادامه دارد و در این راه ضرباتی دارد که سقوط هواپیمای اوکراینی که به‌دنبال یک خطای انسانی رخ داد از جمله آن‌ها است.

انتهای پیام
captcha