پلیس آماده تأمین امنیت انتخابات است
کد خبر: 3872430
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

پلیس آماده تأمین امنیت انتخابات است

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی کرمانشاه از آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان در نشستی که ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حسینیه محمد رسول‌الله(ص) ستاد فرماندهی انتظامی کرمانشاه برگزار شد، گفت: انتخابات مجلس موضوع بسیار مهمی است و مردم نمایندگان خود را برای قانون‌گذاری انتخاب می‌کنند.

وی ادامه داد: این رویداد مهم نیازمند زیرساخت‌هایی است که قبل از برگزاری باید فراهم شود، یکی از این زیرساخت‌ها بحث تأمین امنیت است که پلیس متولی آن است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: نیروی انتظامی به‌عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت‌ها قبل تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: پلیس با بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های خود تلاش می‌کند تا با برقراری امنیت مطلوب، دغدغه دیگران مسئولان و متولیان برگزاری انتخابات را به حداقل رسانده و شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود.

وی تأکید کرد: این امنیت چه در حوزه‌های رأی‌گیری شهرها و چه در سطح روستاها به بهترین شکل ممکن تأمین و مردم و مسئولان مطمئن باشند پلیس اجازه کوچک‌ترین ناامنی را عناصر داخلی دشمنان نخواهد داد.

سردار جاویدان در پایان و با بیان اینکه برگزاری انتخابات یکی از نشانه‌های وجود دموکراسی در کشور است، گفت: بدون شک مردم فهیم و قدرشناس کشور با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید.

انتهای پیام
captcha