ویژه‌برنامه‌های دهه‌فجر مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب باشد
کد خبر: 3872686
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

ویژه‌برنامه‌های دهه‌فجر مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب باشد

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب یک راهبرد اساسی است و در ایام‌ دهه فجر باید مورد توجه قرار بگیرد، تأکید کرد: مسئولان وظیفه دارند راهبردها و سیاست‌های عنوان شده را عملیاتی کنند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه امروز، 29 دی در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در ایام دهه فجر وظیفه داریم با تجزیه و تحلیل بر شهادت ایشان اقدامات و خدمات این شهید بزرگوار را بازگو کنیم.

وی با اشاره به ایام پیش‌رو افزود: این ایام فرصت خوبی است که با نشاط و شادی شرایطی را فراهم کنیم که منجر به حضور پر رنگ مردم پای صندوق‌های رأی باشد چرا که این حضور می‌تواند اقتدار جمهوری اسلامی را بیش از پیش ارتقاء دهد.

بازوند تصریح کرد: حضور مردم می‌تواند توطئه دشمن در شرایط فعلی را خنثی کند همانطور که حضور میلیونی مردم در شهادت سردار سلیمانی دشمنان نظام و اسلام را مأیوس و ناامید کرد.

استاندار کرمانشاه به بیانیه گام دوم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: این بیانیه یک راهبرد اساسی است و در ایام‌ دهه فجر این بیانیه باید مورد توجه قرار بگیرد و مسئولین وظیفه دارند راهبردها و سیاست‌های عنوان شده را عملیاتی کنند.

وی بر حل و فصل مشکلات مردم در ایام‌الله دهه فجر اشاره و اظهار کرد: این ایام فرصت خوبی است که به مسئله مردم بپردازیم و در این خصوص فرهنگ‌سازی کنیم.

بازوند به ارتباط پررنگ‌تر مسئولین با مردم در ایام دهه فجر اشاره و عنوان کرد: مردمی شدن جشن‌های دهه فجر مورد تأکید است و باید بر این مسئله بسیار توجه داشته باشیم چراکه صاحب این انقلاب مردم هستند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: باید در ایام دهه فجر برنامه‌ریزی شود و دستاوردهای حوزه‌های مختلف رسانه‌ای و به اطلاع مردم برسد.

وی در پایان از مدیران خواست تا در ایام دهه فجر از خانواده معظم شهدا سرکشی کنند چراکه آنان سرمایه‌های انقلاب هستند.

انتهای پیام
captcha