حل و فصل مشکلات جوانان در اولویت قرار گیرد
کد خبر: 3873644
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰

حل و فصل مشکلات جوانان در اولویت قرار گیرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه برنامه‌های مدونی برای جوانان کرمانشاهی نداریم، گفت: انتظار داریم حل و فصل مشکلات جوانان در اولویت قرار بگیرد و در خصوص پرداخت تسهیلات به جوانان جویای کار باید تلاش بیشتری انجام گیرد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه امروز 2 بهمن، در نشست ستاد ساماندهی جوانان که در استانداری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: خلوص نیت سردار یکی از شاخصه‌های والای ایشان بود و جوانان ما باید چنین شاخصه‌هایی را الگو و سرمشق قرار دهند.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های جوانان افزود: در این بیانیه تأکید شده که در چهل ساله دوم انقلاب باید به جوانان بیشتر توجه شود.
بازوند تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید دارند جوانان باید از تجربیات گذشته بهره بگیرند و نگاه انقلابی و جهادی در کارها داشته باشند.
استاندار کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب همچنین اشاره داشت که ایران از نظر ظرفیت‌های استفاده نشده در رتبه اول قرار دارد و جوانان می‌توانند این نقص را برطرف کنند.
وی افزود: باید برای جوانان وقت گذاشته شود و بدانیم در این استان برنامه‌های مدون و قوی برای جوانان وجود ندارد.
بازوند بیان کرد: انتظار داریم تا حل و فصل مشکلات جوانان در اولویت قرار بگیرد و درخصوص پرداخت تسهیلات به جوانان جویای کار بیشتر تلاش شود.
استاندار کرمانشاه اظها کرد: جوانان سرمایه‌های اصلی ما هستند و نمی‌توانیم نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت باشیم.

انتهای پیام
captcha