بخش زیادی از تهدیدات علیه ایران، در فضای مجازی است
کد خبر: 3873820
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

بخش زیادی از تهدیدات علیه ایران، در فضای مجازی است

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمن بخش زیادی از تهدیدات ما را در فضای مجازی قرار داده و ما باید با این فضا برخورد کنیم و این بدان معناست که چیزی برای مقابله با آن‌ها داشته باشیم.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، امروز 4 بهمن، در اختتامیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در کرمانشاه با اشاره به این که بخش زیادی از کارها و اقدامات مردم در بسترهای مختلف اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و ... را در برگرفته است، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در این عرصه در محتوا است و چون بخش زیادی از کودکان و نوجوانان ما در این فضا قرار دارند تولید محتوا ضرورت بیشتری پیدا کرده است.
وی افزود: ما تا سال‌ها پیش محتوای مناسبی که شاکله و بستر اصلی این حوزه است برای ارائه نداشتیم و امروز در این حوزه یک آتش به اختیار فرهنگی و اجتماعی شکل گرفته که کارهای ارزنده‌ای تولید می‌شود.
ریحانی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب که فرمودند راهی نداریم جز اینکه قوی باشیم، فرمایش ایشان نشان از آن دارد که در تمامی حوزه‌‍‌ها باید قوی باشیم.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: یکی از تهدیدات ما در فضای مجازی این بود که ما نسبت به اقدامات دشمن عقب بودیم اما جوانان نشان دادند در کمتر از 48 ساعت با وجود محدودیت‌ها کارهای ارزنده تولید می‌کنند.
وی اظهار کرد: دشمن بخش زیادی از تهدیدات ما را در فضای مجازی قرار داده و ما باید بتوانیم با این فضا برخورد کنیم به این معنا که چیزی برای مقابله با آن‌ها داشته باشیم.
سردار ریحانی افزود: با امکانات محدود هم ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم چون نه فکرمان، نه اعتقاد و نه انگیزه ما قابل قیاس با دشمن نیست، فکر ما اعتقادی است.
وی با تقدیر از این رویداد اظهار کرد: به لحاظ کمی هم باید این تیم‌ها را افزایش دهیم و نسبت به دشمن برتری داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha