تقوا باید در فکر و روح انسان توأم باشد
کد خبر: 3873838
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

تقوا باید در فکر و روح انسان توأم باشد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرمانشاه گفت: خداوند در آیات قرآن همواره عبادت، خالقیت و تقوا را به رخ انسان می‌کشد و تقوا باید همواره با روح و فکر انسان توأم باشد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با دعوت از همگان به تقوای الهی اظهار کرد: خداوند در آیات قرآن همواره عبادت، خالقیت و تقوا را به رخ انسان می‌کشد و تقوا باید همواره با روح و فکر انسان توأم باشد.
وی با تسلیت ایام فاطمیه به تعاریف پیامبر از حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و گفت: این تعارف نشان از عظمت وجودی ایشان دارد.
امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ویژگی ملت ایران بیان کرد: صبر مردم در برابر مشکلات موجب شده به بزرگی دست یابیم و صبور بودن جزء شاخصه‌های این ملت است.
آیت‌الله علما تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته حضور پرشور و گسترده مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی و حمله موشکی به عین‌الاسد را یوم‌الله خواندند.
نماینده ولی‌فقیه در استان حضور گسترده و پرشور مردم ایران و عراق در مراسم تشییع شهدای مقاومت شهید سلیمانی و شهید المهندس و نیز برگزاری گرامیداشت این شهدا در نقاط مختلف دنیا را ابزار قدرت نظام اسلامی دانست.
آیت‌الله علما حمله موشکی سپاه را عامل در هم شکسته شدن ابهت آمریکا دانست و بیان کرد: در هم کوبیدن پایگاه قدرتمندترین کشور جهان کار بسیار بزرگی است و بعد از جنگ جهانی دوم کسی چنین سیلی به آمریکا نزده بود. همه نیروهای نظامی ما در این موفقیت سهیم هستند.
وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی را بیعت مردم با خط امام و زنده نگاه داشتن انقلاب دانستند. این حضور نشان از کمرنگ نشدن انقلاب نزد مردم است علیرغم اینکه برخی از آن‌ها اعتراض‌هایی دارند و گلایه‌مند هستند.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: کار آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی روسیاهی برای آن‌ها در تاریخ است که برای همیشه به ثبت خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha