کمپین «أین الفاطمیون» راه‌اندازی شد
کد خبر: 3873966
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

کمپین «أین الفاطمیون» راه‌اندازی شد

گروه شبکه‌ اجتماعی ــ پویش «أین الفاطمیون» از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در فضای مجازی راه‌اندازی شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی لبیک؛ پویش «أین الفاطمیون» به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در فضای مجازی راه‌اندازی شد.
 
در این پویش کاربران فضای مجازی، می‌توانند تصویر مزین به عبارت «أین الفاطمیون» که برگرفته از روایتی از پیامبر اکرم(ص) است، به عنوان تصویر پروفایل خود قرار دهند و پس از آن برای شرکت در قرعه‌کشی عدد ۱۸ را در شبکه اجتماعی تلگرام، به شماره ۰۹۳۰۰۰۲۵۴۲۵ ارسال کنند تا از هدایای ویژه این طرح بهره‌مند شوند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند، این تصویر را در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کنند و برای شرکت در این قرعه کشی، صفحه اینستاگرام لبیک به نشانی labbayk.ir را تگ کنند.

گفته می‌شود، هدف از برگزاری این پویش، هم‌صدایی و همراهی علاقه‌مندان و پیروان اهل بیت(ع) حول محور شخصیت والای حضرت زهرا(س) و رساندن این پیام به گوش دیگر کاربران در فضای مجازی است. عبارت «أین الفاطمیون» برگرفته از مضمون روایتی است که پیامبر اسلام(ص) به درخواست سلمان فارسی در خصوص مقام شامخ حضرت فاطمه زهرا(س) فرمودند که حضرت زهرا(س) در عرصه قیامت ظاهر می‌شود، در حالی که سوار بر ناقه‌ای از نور است. وقتی که از صحرای قیامت عبور می‌کند، جبرئیل طرف راست و میکائیل طرف چپ اوست. حضرت علی(ع) دهانه ناقه‌ای که حضرت زهرا(س) بر آن سوار است را می‌گیرد و حسن(ع) و حسین(ع) پشت سر ایشان حرکت می‌کنند و خدای بزرگ محافظ و نگهبان این بانوست. وقتی که حضرت زهرا(س) از عرصه قیامت عبور می‌کند و به وسط صحرای محشر می‌رسد، ندایی از طرف خدای متعال می‌رسد و به عموم خلق گفته می‌شود چشم‌هایتان را ببندید و سرهایتان را پایین بیندازید.
سپس خدای متعال خطاب به فاطمه(س) می‌فرماید: «یا فاطمه! خواست و آرزویت چیست؟»
حضرت خطاب به خدای متعال می‌فرماید: «خدایا! تو آرزوی من هستی. از تو درخواست می‌کنم دوستان من و دوستان عترت من و خانواده من را به آتش غضبت نسوزانی». حضرت حق در پاسخ به حضرت فاطمه(س) می‌فرماید: «یا فاطمه! به عزت و جلالم قسم، به بزرگی مکان و منزلتم قسم، که دو هزار سال قبل از خلقت آسمان و زمین که هنوز آسمان و زمین را خلق نکرده بودم، قسم خورده‌ام که دوستان تو و دوستان ذریه‌ات و آن‌ها که فاطمی هستند را در آتش غضب خویش نسوزانم».

براساس این گزارش، کاربران و علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند تا ۱۴ بهمن‌ماه، برای شرکت در این کمپین اقدام کنند.
 
ستاد عمره دانشگاهیان کمپین «این الفاطمیون» راه‌اندازی کرد
انتهای پیام
captcha