تشکیل ۲۲ کارگروه در کرمانشاه به‌منظور اجرای برنامه‌های دهه فجر
کد خبر: 3873968
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

تشکیل ۲۲ کارگروه در کرمانشاه به‌منظور اجرای برنامه‌های دهه فجر

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از تشکیل ۲۲ کارگروه تخصصی در سطح نهادها و سازمان‌های مختلف به‌منظور اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، عباس سروری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز، 5 بهمن، در نشست شورای اداری شهرستان کرمانشاه با اشاره به تشکیل 22 کارگروه تخصصی در سطح نهادها و سازمان‌های مختلف به‌منظور اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در این استان، گفت: انقلاب اسلامی خون‌بهای صدها شهید و جانباز است و هزینه سنگینی برای حفظ نظام شده است.

وی با اشاره به شعار محوری دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت» افزود: ملت ایران در تهدیدات به دستاوردهای بزرگی دست می‌یابند و پس از شهادت حاج قاسم به مهم‌ترین دستاورد یعنی وحدت و یکپارچگی دست یافتند.

سروری با اشاره به برخی برنامه‌های اجرایی در این ایام گفت: امسال در مراسم دهه مبارک فجر حمل و نصب بنر، پلاکارد با عنوان اداره، مدرسه و دانشگاه ممنوع است و دانش‌آموزان و دانشجویانی که پیامی برای امام(ره)، رهبر، جبهه جهاد و مقاومت، انقلاب و ... دارند در مراسم راهپیمایی می‌توانند دست‌نوشته به همراه داشته باشند.

وی اظهار کرد: اکثر افرادی که در اغتشاشات آبان‌ماه شرکت کردند از محله‌های فقیرنشین بودند که شاید این مسئله به دلیل کم‌توجهی به این محله‌ها باشد؛ بنابراین امسال در نظر داریم جشن‌های دهه فجر را به این محله‌ها سوق دهیم.

سروری با اشاره به این موضوع که امسال کارگروه قوه قضائیه به کارگروه‌های اجرایی اضافه شده، افزود: در این راستا در 700 مسجد در کشور برنامه‌های خاصی اجرا می‌شود که در این راستا برنامه «هر مسجد یک حقوقدان» اجرا می‌شود و در استان کرمانشاه نیز این برنامه با جدیت پیگیری می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تأکید کرد: در شعار امسال بحث گام دوم انقلاب در برنامه‌ها لحاظ شده است. گام دوم انقلاب سرمایه گرانبهایی است که رهبر انقلاب برای آینده نظام تدوین کرده‌‌ است و برنامه‌های دهه فجر باید حول این محور باشد.

انتهای پیام
captcha