استقرار ۶۰۰ شعبه اخذ رأی در کرمانشاه
کد خبر: 3874022
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

استقرار ۶۰۰ شعبه اخذ رأی در کرمانشاه

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار کرمانشاه گفت: حدود ۶۰۰ شعبه اخذ رأی برای این شهرستان در نظر گرفته شده است، همچنین در مجموع ۳۹ نفر توسط هیئت نظارت استان تأیید شدند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر، فرماندار کرمانشاه امروز، 5 بهمن، در نشست شورای اداری شهرستان کرمانشاه با اشاره به برخی برنامه‌های اجرایی ایام دهه فجر در استان اظهار کرد: تمامی مدیران در این ایام با برنامه‌ریزی منسجم در مساجد شهر و روستا حضور یابند و آمار خدمت‌رسانی در این مدت برای مردم بازگو شود و در کنار آن نیز تشریحی از اقدامات آینده داشته باشند.

وی با تأکید بر مردم‌نهاد کردن برنامه‎های این ایام، تصریح کرد: امیدواریم در روز 22 بهمن اقتدار امت به نمایش گذاشته شود؛ چرا که با حضور گسترده مردم «نه به استکبار» نمود بیشتری پیدا می‌کند.

رنجبر در ادامه درخصوص انتخابات گفت: حدود 600 شعبه اخذ رأی برای شهرستان کرمانشاه در نظر گرفته شده است که 507 شعبه شهری و روستایی در بخش مرکزی قرار دارند و از این تعداد 439 شعبه ثابت و 14 شعبه سیار هستند که برای بیمارستان‌ها و مراکز اقتصادی در نظر گرفته شده است.

فرماندار کرمانشاه به آماری از تعداد کاندیداهای انتخابات مجلس اشاره کرد و افزود: در کرمانشاه 210 کاندیدا داشتیم که 19 نفر انصراف دادند و در مجموع 39 نفر توسط هیئت نظارت استان تأیید شدند و 11 بهمن، آمار نهایی شده‌ها توسط ستاد انتخابات کشور به فرمانداری‌ها اعلام خواهد شد.

رنجبر اظهار کرد: 21 بهمن نتیجه قطعی تأیید صلاحیت شده‌ها به استان اعلام می‌شود و 22 بهمن اسامی تأیید شده‌ها در قالب آگهی انتخابات به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به تاریخ برگزاری انتخابات در روز جمعه، دوم اسفندماه گفت: انتخابات یک پروژه ملی است و در صورت درخواست برای هرگونه امکانات و تجهیزات مورد نیاز مطابق با قانون انتخابات ادارات موظف به همکاری هستند.

انتهای پیام
captcha