برگزاری ۲۵ نشست با موضوع «هر مسجد یک حقوقدان» در کرمان
کد خبر: 3874036
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

برگزاری ۲۵ نشست با موضوع «هر مسجد یک حقوقدان» در کرمان

گروه اجتماعی ــ مدیر روابط‌عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان گفت: ۲۵ نشست با موضوع «طرح هر مسجد یک حقوقدان» با حضور مقامات قضائی استان کرمان در جمع نمازگزاران با بیان مسائل حقوقی انجام شده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از دادگستری استان کرمان، محمد بصیریان مدیر روابط‌عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان امروز شنبه، 5 بهمن‌ماه گفت: با دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان در راستای حفظ حقوق شهروندان و برطرف‌کردن مشکلات حقوقی و قضائی مردم برنامه ملاقات مردمی به‌عنوان یکی از برنامه‌های مهم در دستور کار مقامات قضائی سراسر استان قرار گرفته است.

وی افزود: در ماه گذشته،394 نفر از شهروندان استان کرمان پس از ثبت‌نام در درگاه الکترونیکی ملاقات مردمی، به صورت چهره به چهره با موحد، نماینده عالی دستگاه قضائی استان کرمان ملاقات داشته‌اند و ضمن ارشاد، پاسخ مقتضی را دریافت و دستورات قضایی لازم نیز صادر شده است.

مدیر روابط‌عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان بیان کرد: در۳۰ حوزه قضائی استان کرمان نیز مشابه این برنامه از سوی رؤسای دادگستری و دادستان‌های شهرستان‌ها اجرا و بنا بر مستندات مجموعاً ۴هزار و 500 مورد ملاقات مردمی (غیر از مرکز استان) انجام شده است.

بصیریان تصریح کرد: علاوه بر برنامه ملاقات مردمی تعداد 25 مورد جلسه با موضوع «طرح هر مسجد یک حقوقدان» با حضور مقامات قضائی استان کرمان در جمع نمازگزاران با بیان مسائل حقوقی انجام شده است.

وی تأکید کرد: در ماه گذشته تعداد 244 نفر از قضات سطح استان از زندان‌ها بازدید و دستورات لازم در جهت رفع مشکلات پیرامونی زندانیان را صادر کردند.

انتهای پیام
captcha