حضور مدیران استان در 700 مسجد کرمانشاه
کد خبر: 3874384
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
در ایام دهه فجر؛

حضور مدیران استان در 700 مسجد کرمانشاه

گروه اجتماعی ــ کارشناس امور مساجد تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در ایام دهه فجر، مدیران‌کل ادارات استان در 700 مسجد برای ارتباط با مردم و رسیدگی به مشکلات آنان حضور می‌یابند.

علیرضا قبادپور، کارشناس امور مساجد تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: در جلسات هماهنگی بزرگداشت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرمانشاه بر ارتباط هرچه بیشتر مسئولان با مردم تأکید شد.
وی افزود: براین اساس ارتباط مسئولین با مردم باید در این ایام بیشتر تقویت شود و مدیران دستگاه‌های دولتی در برنامه‌های گرامیداشت این ایام حضوری فعال داشته باشند.
قبادپور تصریح کرد: در راستای یاد شده برنامه‌ریزی شده تا در این ایام مدیران کل ادارات استان در 700 مسجد استان برای دیدار با مردم حضور پیدا کنند.
کارشناس امور مساجد تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: این برنامه به‌صورت همزمان در تاریخ 15 بهمن پس از نماز مغرب و عشا در مساجد استان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در راستای اجرای این برنامه به مساجد مناطق روستایی توجه ویژه‌ای شده است چرا که دهه فجر فرصتی بسیار مناسب برای تبیین خدمات و اقدامات انجام شده است و ضرورت دارد تا مسئولان در این ایام خدمات ارائه شده را به اطلاع مردم برسانند.

انتهای پیام
captcha