دومین همایش فصل رویش برگزار می‌شود
کد خبر: 3876125
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

دومین همایش فصل رویش برگزار می‌شود

گروه جهاد و مقاومت ــ دومین همایش فصل رویش به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهر تهران در فرهنگسرای سردار سلیمانی برگزار می‌شود.

دومین همایش فصل رویش برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس؛ مریم مجتهدزاده، رئیس این سازمان، هدف از برگزاری همایش فصل  رویش را تجلیل از زنان فعال جهادگر در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این همایش چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این همایش از ۱۰ بانوی جهادگر که در حوزه کارآفرینی، عفاف و حجاب، سبک زندگی جهادی، کمک به معشیت خانواده‌های محروم، کمک به ساخت و ساز در مناطق محروم تجلیل می‌شود.

مجتهدزاده در ادامه گفت: این بانوان با هدف تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به صورت جهادی در مدارس و دانشگاه‌های سراسر کشور راویتگر حماسه‌های ایثار، مجاهدت و مقاومت شیرزنان و بزرگ مردان حماسه ساز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز هستند.

مجتهدزاده با بیان اینکه این بانوان در حوزه‌های گوناگون رسانه‌ای به صورت جهادی در بحث انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فعالیت دارند، بیان کرد: در این همایش برگزیدگان به ارائه نظرات و پیشنهادات و شرح اقدامات خودشان از ابتدا تاکنون در قالب پنل خواهند پرداخت.

وی گفت: در این همایش از یک بانوی دندانپزشک رومانیایی تازه مسلمان شده که در مناطق محروم کشور کار جهادی می‌کند نیز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha