نمایش شکوه جلوه بصیرت کرمانشاهی‌ها در فجر سلیمانی
کد خبر: 3878111
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

نمایش شکوه جلوه بصیرت کرمانشاهی‌ها در فجر سلیمانی

امروز همزمان با سراسر کشور مردم ولایت‌مدار کرمانشاه با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز 22 بهمن جلوه‌های بصرت را به‌نمایش گذاشتند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، امروز همزمان با سراسر کشور مردم ولایت‌مدار کرمانشاه با حضوری گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز 22 بهمن جلوه‌های بصرت را به نمایش گذاشتند.
در این اجتماع بزرگ مردمی اقشار مختلف مردم با حضور خود با سر دادن شعارهای الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت‌فقیه، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مشت محکمی بر دهان استکبار زدند و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.
مردم با حضور پرشور نمایش پایبندی خود به ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبری و انزجار خود نسبت به دشمنان نظام را به دنیا نشان دادند. امروز مردم پاسخ قاطع و دندان‌شکن به بیگانگان و دشمنان این مرز و بوم دادند.
مردم کرمانشاه در راهپیمایی این روز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام یاد و خاطره سردار سپهبد شهید سلیمانی را گرامی داشتند.
امروز حضور باشکوه مردم باعث شده تا همگان اذعان کنند حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته نقشه‌های پیچیده و توطئه‌های سخت دشمنان ملت ایران را به شکست محکوم کند و بی‌شک برگزاری راهپیمایی 22 بهمن، امسال نیز پیام وحدت، اتحاد، انسجام، حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی را به جهانیان مخابره کرد.

انتهای پیام
captcha