ارائه دروس حوزه علوم اسلامی ویژه دانشجویان داوطلب دانشگاه علوم پزشکی قم
کد خبر: 3878429
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰

ارائه دروس حوزه علوم اسلامی ویژه دانشجویان داوطلب دانشگاه علوم پزشکی قم

دروس نظام اندیشه، سبک زندگی با محوریت مزاج‌شناسی، طب سنتی و سلامت معنوی به‌عنوان دروس حوزه علوم اسلامی ویژه دانشجویان داوطلب دانشگاه علوم پزشکی قم ارائه می‌شود.

ارائه دروس حوزه علوم اسلامی ویژه دانشجویان داوطلب دانشگاه علوم پزشکی قمبه گزارش ایکنا؛ به نقل از معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، حجت‌الاسلام سیدمحمد طاهری، مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها اظهار کرد: پیرو درخواست جمعی از دانشجویان مبنی بر شرکت آزاد در دروس حوزه علوم اسلامی این ترم، زمینه حضور دانشجویانی که علاقه‌مند به شرکت در برخی از درس‌های حوزه هستند، فراهم شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌های موجود، در هر کلاس تا ۱۰ نفر امکان پذیرش وجود دارد و پس از پایان کلاس‌ها، در صورتی که دانشجویان تمام جلسات درس مربوطه را در حضور داشته باشند و نمره عالی را از درس مربوطه کسب کنند، گواهی حضور به آن‌ها داده و همچنین مطابق قانون سامانه آموزش مجازی، سه نمره درس معارف برای آن‌ها درنظر گرفته می‌شود.

مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: سه درس حوزوی در این ترم برای دانشجویان این دانشگاه قابل ارائه است که درس نخست سبک زندگی با محوریت مزاج‌شناسی و طب سنتی است که از سوی اعضای هیئت علمی توانمند دانشکده طب سنتی ارائه خواهد شد.
وی ادامه داد: درس نظام اندیشه با محوریت بازخوانی و اصلاح عقاید و اندیشه‌ها و درس سلامت معنوی نیز به منظور آشنایی دانشجویان با سلامت معنوی و فلسفه سلامت دنبال می‌شود.

وی یادآور شد: این کلاس‌ها در روز‌های پنجشنبه هر هفته و در دانشکده بهداشت برگزار می‌شود و دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند به صورت مستمع آزاد در یک یا دو درس اعلام شده شرکت کنند.
انتهای پیام
captcha