حضور در انتخابات امنیت کشور را تأمین می‌کند
کد خبر: 3878707
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

حضور در انتخابات امنیت کشور را تأمین می‌کند

امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور حداکثری در انتخابات امنیت کشور را تأمین می‌کند لذا باید حضور جدی داشته باشیم.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی این هفته کرمانشاه با دعوت از همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: تقوا برای انسان شخصیت والا به همراه دارد.
وی با گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه(س) افزود: در عالم خلقت از ابتدا تا انتها شخصیتی والاتر از این بانوی بزرگ تصور نمی‌شود به این سبب چنین‌روزی به‌نام بانوان نامگذاری شده است.
آیت‌الله علما گفت: حضرت فاطمه(س) اقیانوس عظمت و کرامت هستند و یکی از القاب ایشان «مبارکه» است که منشأ تمام برکات و خیرات عالم است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: حضرت فاطمه(س) اساس اسلام و عترت است و لذا همه مسلمانان به ویژه بانوان باید ایشان الگوی خود قرار دهند.
امام جمعه کرمانشاه با تقدیر از حضور مردم کرمانشاه در راهپیمایی 22 بهمن و چهلم سردار دل‌ها، گفت: سردار سلیمانی 42 سال به مردم خدمت کرد و بی‌جهت نیست مهر سردار بر دل‌ها نشسته است.
آیت‌الله علما به مناسبت 25 بهمن و سالروز فتوای تاریخی امام خمینی(ره) درباره ارتداد سلمان رشدی اشاره کرد و افزود: این فتوا هنوز هم بر مسلمانان باقی است.
وی با یادآوری مناسبت 29 بهمن قیام مردم تبریز و 30 بهمن روز اقتصاد مقاومتی و دوم اسفند زمان برگزار یانتخابات را بادآور شد.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: دوم اسفندماه همه باید در پای صندوق‌های رأی حاضر باشیم چرا که حضور حداکثری در انتخابات امنیت کشور را تأمین می‌کند.
وی تأکید کرد حضور در انتخابات یک طرف و انتخابات فرد اصلح در طرف دیگر اهمیت قرار دارد لذا باید افراد مؤمن، توانمند علمی، متقی، شجاع، وارسته و ایمن را انتخاب کنید.

انتهای پیام
captcha