مجمع فعالان فرهنگی بانوان کرمانشاه تشکیل می‌شود
کد خبر: 3878825
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

مجمع فعالان فرهنگی بانوان کرمانشاه تشکیل می‌شود

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کرمانشاه گفت: مجمع فعالان فرهنگی بانوان با هدف رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه بانوان و هدایت عملیاتی عناصر فعال و تشکل‌های قوی این حوزه تشکیل می‌شود.

بتول محمدی، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از تشکیل مجمع فرهنگی بانوان توسط این جمعیت خبر داد.

وی افزود: این مجمع فعالان فرهنگی بانوان با هدف رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه بانوان و هدایت عملیاتی عناصر فعال و تشکل‌های قوی این حوزه تشکیل می‌شود.

محمدی گفت: این مجمع با اهداف متفاوتی تشکیل شده است که از جمله این اهداف همکاری و تقویت محافل فرهنگی و افزایش بنیه‌های فرهنگی، تبلیغی مبلغات، مسئولان هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و مؤسسات قرآنی است.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان اظهار کرد: این مجمع تلاش می‌کند تا به اهداف آرمانی انقلاب و تغذیه فکری و فرهنگی بانوان نخبه جبهه انقلابی بپردازد.

وی این مجمع را فرصتی برای شناسایی و شناساندن نخبگان و فعالان تشکل‌های گوناگون در حوزه بانوان دانست و گفت: بانوان نخبه انقلابی برای حرکت در عرصه‌های اجتماعی باید آماده شوند و این یکی از اهدافی است که در این مجمع پیگیری می‌شود.

محمدی افزود: در این مجمع تشکل‌های قوی بانوان برای حضور مقتدرانه در عرصه‌های اجتماعی در مسیر تحقق اهداف گام دوم انقلاب هدایت می‌شوند.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان تصریح کرد: مسئولیت‌پذیری و تکلیف‌محوری در برابر تهاجم دشمن و ایجاد امکان واکنش سریع در موضوع بانوان در شرایط رسانه‌ای از دیگر اهدافی است که این مجمع دنبال خواهد کرد و حمایت از بانوان نخبه حوزوی و دانشگاهی در رأس برنامه‌های مجمع خواهد بود.

انتهای پیام
captcha