برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در کرمانشاه
کد خبر: 3878853
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در کرمانشاه

هفتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت استان کرمانشاه امروز در اداره‌کل حفظ آثار استان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، هفتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت استان، امروز، 26 بهمن‌ماه در سالن همایش اداره‌کل حفظ آثار استان برگزار شد.

سردار ناصر باباخانی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در این همایش با بیان اینکه امروز ایستادگی خانواده معظم شهدا چه در دوران دفاع مقدس چه انقلاب و پس از آن تغییر نکرده است، اظهار کرد: خانوداده شهدا نماد مقاومت و استواری و الگویی برای جامعه هستند.

وی افزود: خانواده شهدا با اعتقاد راستین مسیر ولایت را ادامه می‌دهند و مقاومت مادران و خانواده شهدا به کشور، عزت و آبرو بخشیده است.

سردار باباخانی تصریح کرد: بر همگان لازم است ایستادگی، مقاومت شهدا و صبر و استقامت خانواده آن‌ها را نسل به نسل منتقل کنند تا مورد غفلت واقع نشوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: خانواده شهدا با درس استقامت و مقاومت که از ائمه اطهار(ع) و عاشورای حسینی و حضرت زینب(س) آموخته‌اند مهم‌ترین سرمایه‌اند؛ چراکه آنان به خاطر اسلام و دفاع از حریم ولایت از خود گذشته‌اند.

وی با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا خدا سیلی محکمی به صورت استکبار زده است، افزود: امنیت و آرامشی که امروز در کشور ما حاکم است به برکت خون شهداست.

سردار باباخانی بیان کرد: خانواده شهدا عزت، سربلندی و افتخار ابدی به کشور ما عطا کرده‌اند و اسوه صبر و مقاومت ایران اسلامی‌ هستند و لازم است تا همه آن‌ها را تکریم کنیم.

انتهای پیام
captcha