ثبت نام مرحله دوازدهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن آغاز شد
کد خبر: 3879048
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
از سوی دارالقرآن خانه کارگر؛

ثبت نام مرحله دوازدهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن آغاز شد

مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر از آغاز ثبت نام مرحله دوازدهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیر حضوری دارالقرآن خانه کارگر، ثبت‌ نام مرحله دوازدهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن ‌آغاز شد.

فعالیت این مدرسه به گونه‌ای طراحی شده که تمامی سنین می‌توانند به صورت کاملاً غیر حضوری و تلفنی، طی 10 ماه و سه هفته حافظ کل قرآن ‌شوند.

همچنین، شکل اجرای این طرح به این حالت است که ابتدا یک آزمون تعیین سطح گرفته، سپس، مطابق با نتیجه آزمون‌ها، یک جلسه مشاوره تحصیلی و یک جلسه مشاوره روان‌شناسی انجام می‌شود. 

در این طرح، اساتید پشتیبان در طول سال تحصیلی، مانند یک معلم خصوصی و به صورت هفته‌ای دو بار از طریق تماس تلفنی آموزش می‌دهند.

محمدصادق محسنی‌‌کبیر، مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر اظهار کرد: در کنار آموزش‌های تلفنی، یک کیف آموزشی شامل ۳۰ جلد کتاب واژه‌نامه، یک جلد کتاب تمرین، یک جلد کتاب راهنمای حفظ، یک دفتر برنامه‌ریزی و جزوه راهنمای تحصیل در نظر گرفته شده که در کنار آموزش تلفنی، اساتید پشتیبان و برنامه جامع تحصیلی، طی 10ماه و سه هفته در سراسر کشور بدون مراجعه به کلاس حضوری حافظ کل قرآن شوند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir و یا کانال این دارالقرآن در پیام‌رسان سروش به نشانی sapp.ir /ketabequran مراجعه کنند. همچنین برای ثبت ‌نام می‌توانند تا 14 اسفندماه سال جاری عدد 1 را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند و یا با شماره 02166978001 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha