بین دولت به معنای هر سه قوه و ملت نباید فاصله باشد
کد خبر: 3879256
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳

بین دولت به معنای هر سه قوه و ملت نباید فاصله باشد

معاون قضائی دادستان کل کشور گفت: بین دولت به معنی هر سه قوه و ملت نباید فاصله باشد و همه کنار هم می‌توانیم جامعه‌ای سالم را بسازیم.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سعید عمرانی، معاون قضائی دادستان کل کشور امروز، 27 بهمن در اولین یادواره شهدای حقوقدان بسیجی که در مجتمع بعثت برگزار شد با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون شهدای بسیاری تقدیم شده است، اظهار کرد: می‌توان گفت شهادت سیر تحولی دارد و اوایل انقلاب شهدای انقلاب و امروز شهدای مدافع حرم و در آینده باید برای شهدای جهانی آماده باشیم.
وی با اشاره به اینکه شهادت یک مقام است و شهدا کسانی هستند که به تکامل رسیده‌اند، افزود: هیچ‌کس با عقل به مقام شهادت نمی‌رسد و شهدا یک دوره عرفان را طی می‌کنند و این درحالی است که یک انسان عادی 70 تا 80 سال طول می‌کشد که این دوره را طی کند.
عمرانی با تأکید بر ولایت‌پذیری، گفت: ولایت با عبادت فرق دارد، عبادت را می‌توان قضا کرد اما ولایت به صدم ثانیه است و قضا ندارد.
معاون قضائی دادستان کل کشور با بیان اینکه کسانی که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند به اطاعت بی‌چون و چرا از ولایت رسیده‌اند، افزود: عدالت‌طلبی و شهادت نصیب کسانی می‌شود که لیاقت داشته باشند.
وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، بیان کرد: سردار 40 سال است که شهید شده نه چهل روز، حاج قاسم هزاران‌بار جانش را فدای مردم کرد و کسی که خالص کارش برای خدا باشد مهرش در دل مردم فراگیر می‌شود.
عمرانی گفت: بین دولت به معنی هر سه قوه و ملت نباید فاصله باشد و همه کنار هم می‌توانیم جامعه‌ای سالم را بسازیم.
معاون قضائی دادستان کل کشور تأکید کرد: امروز با جنگ اقتصادی و مشکلات رونق تولید مواجه هستیم که باید سراغ مراکز تولیدی برویم و برای حل و فصل مشکلات آن‌ها دست‌ به دست یکدیگر دهیم.
وی در پایان افزود: چرخه مراکز تولیدی بچرخد مشکلات حل و فصل خواهد شد و بسیج حقوقدانان باید در این راستا ورود پیدا کند و برنامه‌ریزی جدی داشته باشد.
یادآور می‌شود، در این مراسم از خانواده پنچ شهید حقوقدان استان تجلیل و از تمبر این شهدا رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha