اعلام فراخوان چهارمین دوره مسابقات «فرازهای آسمانی»
کد خبر: 3879314
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴

اعلام فراخوان چهارمین دوره مسابقات «فرازهای آسمانی»

فراخوان چهارمین دوره مسابقات «فرازهای آسمانی» در سال 99 ویژه شهرها و استان‌های مختلف کشور اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ مسابقات فرازهای آسمانی تاکنون طی سه دوره از سوی دارالقرآن شهید علیزاده استان البرز در سطح این استان برگزار شده است که مسئولان برگزاری این مسابقات پس از این سه دوره تصمیم گرفتند تا مسابقات دوره چهارم در سطح کشوری و در استان‌های مختلف کشور برگزار شود.

طبق اعلام فراخوان چهارمین دوره مسابقات «فرازهای آسمانی» ویژه سال آتی، این مسابقات به صورت استانی و در سطح شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.
دبیرخانه جشنواره فرازهای آسمانی آمادگی خود را برای برگزاری مسابقات استانی فرازهای آسمانی سال 99 در استان‌های مختلف کشور و معرفی یک نماینده از هر استان به فینال مسابقات اعلام کرده است.
همچنین، بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره فرازهای آسمانی، نمایندگان قرآنی استان‌های مختلف کشور برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند با مدیر اجرایی جشنواره با شماره 09192637249 تماس بگیرند.
این مسابقات برای دوره چهارم به صورت تقلیدی ویژه سنین زیر 16 (متولدین 83 به بالا) و به همت مسجد جامع حضرت ابوالفضل(ع) استان البرز و به صورت مردمی برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه مرحله فینال سومین دوره مسابقات فراز‌های آسمانی نیز طی هفته گذشته همراه با معرفی نفرات برتر این مسابقات در کرج برگزار شد.
بر این اساس، «امیرحسین باقری» از استان البرز حائز رتبه برتر این دوره از مسابقات فرازهای آسمانی شد، همچنین، علی واحدی از استان البرز، یاسین پورغیاثیان از استان همدان، امیرعلی ناصری از استان البرز و امیرحسین لندرانی از استان تهران حائز رتبه ممتاز مسابقات شدند.
محمدمهدی طالبیان از استان قم، علیرضا مولائی از استان اردبیل، مهدی یادگاری از استان البرز، محمودرضا هلالی از استان آذربایجان شرقی، امیدرضا پرنلو از استان تهران و علی‌اصغر فتح‌الله‌پور از استان البرز نیز حائز رتبه عالی مسابقات شدند.
همچنین، در این مراسم که با حضور محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن برگزار شد، از نشریه فرهنگی آموزشی دارالقرآن شهید علیزاده با عنوان «به سوی قرآن» رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha