ثبت نام مراسم معنوی «اعتکاف» در جامعةالزهرا(س)
کد خبر: 3879321
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

ثبت نام مراسم معنوی «اعتکاف» در جامعةالزهرا(س)

معاون فرهنگی، تبلیغی جامعة‌الزهرا(س) از ثبت نام طلاب این مرکز در مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن برزو، معاون فرهنگی، تبلیغی جامعة‌الزهرا(س)، 28 بهمن‌ماه با اشاره به آغاز ثبت نام اعتکاف رجبیه ۱۴۴۱ از 25 بهمن‌ماه، اظهار کرد: بانوان جهت ثبت نام اعتکاف تا 10 اسفندماه سال جاری فرصت دارند از طریق ورود به سامانه ثبت نام اعتکاف قم به نشانی https://qometekaf.com نسبت به دریافت کد پیگیری اقدام کنند.
وی با بیان اینکه زمان برگزاری این مراسم پرفیض و معنوی همزمان با میلاد باسعادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) از ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه مصادف با ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب است، گفت: مراسم معنوی اعتکاف زمینه‌ای برای تزکیه نفس و انس بیشتر با پروردگار است و بانوان طلبه می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.
معاون فرهنگی، تبلیغی جامعة‌الزهرا(س) یادآور شد: شرایط امکان دریافت سهمیه اعتکاف ویژه خانواده جامعة‌الزهرا(س) فراهم شده است که بانوان طلبه برای بهره‌مندی از این سهمیه باید هنگام ثبت نام، در ادامه نام خانوادگی، عنوان جامعة‌الزهرا(س) را درج کنند.
وی بیان کرد: بانوان طلبه پس از اتمام ثبت نام در سامانه اعتکاف، نام و نام خانوادگی و کد ثبت نام را به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۲۶۲۷ ارسال و یا به اتاق ۲/۲ واقع در طبقه همکف ساختمان شهید بهشتی مراجعه کنند.
مریم بشیری
انتهای پیام
captcha