هیچ نظارتی به اندازه نظارت عمومی مردم مؤثر نیست
کد خبر: 3879410
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
آذری‌جهرمی در اینستاگرام نوشت؛

هیچ نظارتی به اندازه نظارت عمومی مردم مؤثر نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرام خود با انتشار ویدئویی از نظرات مردمی درباره قابلیت‌های سامانه «نت‌سنج پلاس» نوشت.

به گزارش ایکنا؛ محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار ویدئویی از نظرات مردمی نسبت به کیفیت خدمات اپراتورها و سامانه نت‌سنج پلاس، نوشت: «کیفیت خدمات که حق شماست و ما هم به نمایندگی از شما مسئول نظارت و کنترل کیفیت خدمات اپراتور‌ها هستیم. هیچ نظارتی به اندازه نظارت عمومی مردم مؤثر نیست، «نت‌سنج پلاس» همون نظارت عمومی است. به ما یاری بدید تا بتونیم از حقوق شما حفاظت کنیم. هم کیفیتتون رو ببینید و هم شکایتتون رو ثبت کنید، ما هم قول میدیم که پیگیری کنیم».

وی افزود: «راستی! جدا از شوخی، برای بررسی کیفیت شبکه در برخی جا‌ها به‌ویژه در ساختمان‌های بلند، از پهپاد استفاده می‌کنیم. به Netsanjplus.Ir سر بزنید، دوست داشتید از کیفیت اینترنت منطقه‌تون در نت‌سنج پلاس اسکرین شات بگیرید، استوری کنید، نظرتون هم بنویسید و صفحه بنده رو‌منشن کنید، من هم نظر شما رو با دیگران به اشتراک می‌گذارم. »
 
به گزارش ایکنا؛ سامانه «نت سنج پلاس» هفته گذشته در راستای کنترل و نظارت بیشتر روی خدمات اپراتور‌ها و خدمات اینترنتی کشور توسط محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد و رسماً آغاز به کار کرد.

در این سامانه که قرار است با مشارکت مردمی همراه باشد، بنا به گفته آذری‌جهرمی نیازمند نظرات و تجربیات مشترکین اینترنت است، تا ارزیابی از سرعت و کیفیت آنتن‌دهی اپراتور‌های مختلف در محل زندگی خود داشته باشند و آن را در سامانه «نت سنج پلاس» ثبت کنند.
 
هیچ نظارتی به اندازه نظارت عمومی مردم موثر نیست
انتهای پیام
captcha