عقبه انقلاب اسلامی مکتب توحید است + عکس
کد خبر: 3879416
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
امام جمعه زابل:

عقبه انقلاب اسلامی مکتب توحید است + عکس

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علی‌اکبر کیخا گفت: عقبه انقلاب اسلامی مکتب توحید و «يَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَيْدِيهِمْ» است. انقلاب اسلامی، ۴۱ سال است که این راه را محکم و استوار پشت سر می‌گذارد و دشمنان در این سال‌ها نتوانستند به اهداف‌شان برسند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم اربعین شهادت سردار سرافراز جهان اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت اسلامی، 27 بهمن‌ماه با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلی المهدی(عج) این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علی‌اکبر کیخا، امام جمعه شهرستان زابل در این مراسم گفت: در منظومه فکری امامین انقلاب ستاره‌هایی به مثل سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت پیدا می‌کند، آن‌قدر از ظرفیت مکتب اهل بیت(ع) استفاده می‌کند که خودش به مکتب، راه، اندیشه، مدرسه و دانشگاه تبدیل می‌شود؛ رهبر معظم انقلاب در بیاناتی فرمودند که به حاج قاسم و ابومهدی به‌عنوان یک فرد نگاه نکنید، این‌ها خود مکتب، مدرسه، راه و اندیشه‌ هستند.
وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی در میدان جنگ با نفس، جهاد اکبر، جهاد اصغر و جهاد کبیر و در همه میادین نبرد پیروز میدان بود، اظهار کرد: چگونه شکر این نعمت را به جای بیاوریم که خداوند متعال از میان همه کشورها و ملت‌ها، ملت ایران را لایق می‌داند که پرچم توحید را به دست بگیرند و در این کشور به اهتزاز در بیاورند و مقدمه ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) را فراهم کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل افزود: عقبه انقلاب اسلامی مکتب توحید و «يَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَيْدِيهِمْ» است. انقلاب اسلامی، ۴۱ سال است که این راه را محکم و استوار پشت سر می‌گذارد و دشمنان در این سال‌ها نتوانستند به اهداف‌شان برسند. اینک انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده ‌است که در زمینه‌های مادی و معنوی و در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی محکم و استوارتر از گذشته به حرکت خود ادامه می‌دهد.
امام جمعه زابل گفت: انقلاب اسلامی به ما عزت، شرف، مجد و عظمت داد؛ ایرانی که یک روز زیر چکمه‌های کثیف آمریکا له می‌شد، شرف، عزت و ناموس‌اش به برکت این انقلاب حفظ شده است، انقلابی که ادامه عاشوراست.
وی در پایان تأکید کرد: زمانی مجلسی در طراز انقلاب اسلامی خواهیم داشت که در مکتب حاج قاسم سلیمانی باشد و گفتمان و مفهوم انقلاب را بفهمد و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کند.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام
captcha