برنامه کرسی‌های تلاوت شورای عالی قرآن طی هفته جاری اعلام شد
کد خبر: 3879479
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵

برنامه کرسی‌های تلاوت شورای عالی قرآن طی هفته جاری اعلام شد

کرسی تلاوت اذان‌گاهی این هفته شورای عالی قرآن با تلاوت قاریان بین‌المللی و ممتاز قرآن کریم همراه خواهد بود.

به گزارش ایکنا به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، کرسی‌های تلاوت قرآن این هفته برگزار می‌شود که بر این اساس، روز یکشنبه، ۲۷بهمن‌‌ماه، وحید خزایی در کرسی تلاوت اذانگاهی موعد ظهر که در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) دراُزگل، خیابان نوبهار، خیابان گلستان شرقی برگزار شد، به تلاوت سوره مبارکه انسان از آیات ۱ تا آخر و سوره انسان پرداخت.
همچنین یازدهمین کرسی تلاوت اذانگاهی مدرسه علمیه دارالسلام، موعد اذان ظهر امروز دوشنبه، ۳۰ دی‌ماه با تلاوت محمدرضا پورزرگری از آیات ۱۸۹ تا آخر سوره مبارکه آل عمران، برگزار شد.
براساس این گزارش، کرسی تلاوت اذانگاهی موعد ظهر دوشنبه‌های آخر هرماه در مدرسه علمیه دارالسلام برگزار و به‌صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.
در صد و هفتاد و دومین کرسی تلاوت اذانگاهی موعد مغرب، پنجشنبه، اول اسفندماه سال جاری نیز در مسجد جامع لویزان، قاسم رضیعی سوره مبارکه اسرا از آیات ۷۰ تا ۸۷ را تلاوت می‌کند.
همچنین، روز گذشته، 26 بهمن‌ماه نیز داوود کریمی در پنجاهمین تلاوت موعد ظهر که با همکاری خبرگزاری تسنیم در خیابان میرزای شیرازی، پایین‌تر از خیابان مطهری، خیابان ۱۲، پلاک ۲ برگزار شد، به تلاوت سوره مبارکه زمر از آیات ۱ تا ۵ و سوره بینه پرداخت. فیلم کامل این تلاوت از سایت خبرگزاری تسنیم قابل مشاهده و دریافت است.

انتهای پیام
captcha