برگ زرینی دیگر در تاریخ افتخارات مردم کرمانشاه رقم خورد
کد خبر: 3880302
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

برگ زرینی دیگر در تاریخ افتخارات مردم کرمانشاه رقم خورد

فرآیند اخذ رأی از ساعت ۸ صبح در یک هزار و ۵۸۵ صندوق اخذ رأی آغاز و مردم انقلابی کرمانشاه در همان آغاز دقایق اولیه حضوری پرشور داشتند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، با دستور عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور آغاز شد، براین اساس در استان کرمانشاه نیز فرآیند اخذ رأی در اولین ساعت امروز جمعه، 2 اسفندماه در یک هزار و 585 صندوق ثابت و سیار اخذ رأی آغاز شد.

در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم انقلابی استان کرمانشاه در همان آغاز دقایق اولیه حضوری پرشور داشتند. یک میلیون و 564 هزار و 413 نفر از مردم استان واجد شرایط رأی هستند و براساس آمار اعلام شده 59 هزار رأی اولی در استان رأی خواهند داد.

مردم کرمانشاه امروز با حضور گسترده و پرشور خود نشان دادند که با حضور به موقع خود در صحنه‌های انقلاب نقش‌آفرین هستند و این حضور برگ زرینی دیگر در تاریخ افتخارات مردم این خطه از ایران اسلامی است.

یادآور می‌شود، به موجب قانون، رأی‌گیری از ساعت 8 صبح لغایت 18 عصر امروز انجام می‌شود و در صورت صلاحدید وزیر کشور این مدت تا 24 ساعت قابل تمدید خواهد بود.

انتهای پیام
captcha