رصد تخلفات احتمالی انتخابات مجلس در کرمانشاه
کد خبر: 3880324
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

رصد تخلفات احتمالی انتخابات مجلس در کرمانشاه

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تخلفات احتمالی انتخابات مجلس در استان رصد می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، افشین کریمی، رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه امروز جمعه، 2 اسفندماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حیات و ممات دموکراسی و مردم‌سالاری به حضور مردم بستگی دارد و وظیفه حکومت نیز برگزاری انتخاباتی سالم و ایجاد فضایی رقابتی است، گفت: تلاش وزارت کشور به‌عنوان مجری انتخابات بر تحقق این امر است.
وی افزود: برای تضمین سلامت انتخابات هیئت بازرسی در سطح استان تشکیل شده و در هر شهرستان یک هیئت سه نفره به‌عنوان هیئت مرکزی تشکیل شده است.
کریمی با اشاره به اینکه برای هر صندوق سیار و هر صندوق ثابت یک بازرس در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: برای هر 10 صندوق یک سربازرس و برای هر شهرستان بازرسان ویژه‌ای توسط وزارت کشور انتخاب شده است.
رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: همه این‌ها به مثابه یک شبکه به صورت طبیعی مسائل و مشکلاتی که در قالب تخلفات احتمالی مطرح می‌شود رصد خواهد کرد و البته در این مسیر مردم به‌عنوان بازرسان اصلی هستند.
وی با بیان اینکه در موعد مقرر با متخلفین انتخاباتی برخورد می‌شود، گفت: تاکنون در استان کرمانشاه هیچ یک از مقامات دولتی تخلف انتخاباتی نداشته‌اند.
کریمی افزود: در صورتی احساس شود مسئولی جانبدارانه عمل می‌کند و حق‌الناسی که به فرموده مقام معظم رهبری باید مد نظر قرار گیرد را نداشته باشد وزارت کشور بدون اغماض با افرادی که قصد دخالت در انتخابات داشته باشند برخورد می‌کند.

انتهای پیام
captcha