ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران آغاز شد
کد خبر: 3880527
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران آغاز شد

مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک از آغاز ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران از امروز سوم اسفندماه، در سامانه «تهران من» خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ علی عالی، مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک با بیان اینکه از ساعت١٠:٣٠ امروز سوم اسفندماه، سایت تهران من به منظور ثبت نام از خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک سال ٩٩ باز شده است گفت: امسال نیز ضوابط سال گذشته در مورد خبرنگاران برقرار است.

مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک با اشاره به اینکه  بارگذاری مدارک خبرنگاران در سامانه‌ تهران من الزامی است، تصریح کرد: عمده خبرنگاران، سال گذشته در این سامانه ثبت نام کردند، اما با این حال باید مدارک خود اعم از معرفی نامه و گواهی اشتغال به کار، بیمه خبرنگاری و یا ۱۰ اثر خود را در قسمت «خدمات طرح ترافیک» که زیرمجموعه آن «خدمات خاص خبرنگاران و عکاسان» است، بارگذاری کنند.

عالی با تأکید بر اینکه امسال خبرنگاران متقاضی دریافت کارت بلیط مترو نیز همزمان باید در این سامانه ثبت نام کنند، یادآور شد: همکاران خبرنگار تنها تا پایان اسفندماه، مهلت دارند نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود در سامانه‌ تهران من اقدام کنند.
انتهای پیام
captcha