معامله قرن نبردی سرنوشت‌ساز برای فلسطینی‌ها است
کد خبر: 3880530
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
عضو دفتر سیاسی حماس:

معامله قرن نبردی سرنوشت‌ساز برای فلسطینی‌ها است

محمد الهندی، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: معامله قرن نبردی سرنوشت‌ساز برای فلسطینی‌ها است و مردم فلسطین برنامه و چشم‌اندازی جامع نیاز دارند و باید طرحی اساسی برای مقابله با این معامله ایجاد شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری صفا، الهندی در سخنرانی خود که از شبکه تلویزیونی الاقصی پخش شد؛ تأکید کرد:  رژیم صهیونیستی برای اجرای معامله قرن تلاش می‌کند و آزمون واقعی برای تشکیلات خودگردان درباره مخالفت با طرح معامله قرن، در توقف هماهنگی امنیتی و بازگشت به آشتی و وحدت قرار دارد.

 وی افزود: معامله قرن در واقع نبردی سرنوشت‌ساز برای فلسطینی‌ها است. مردم فلسطین به  برنامه و چشم‌اندازی جامع نیاز دارند و باید طرحی اساسی برای مقابله با این معامله ایجاد شود.

الهندی تصریح کرد: مقاومت و نپذیرفتن معامله ننگین قرن باید به نهضتی همگانی تبدیل شود، در غیر این صورت بیانیه‌ها و سخنرانی‌های محکومیت، تنها اتلاف وقت خواهد بود و این معامله شرم‌آور به اعطای کل کرانه باختری به اشغالگران و در نهایت تضعیف ملت فلسطین در مقابل تجاوزهای صهیونیستی منجر خواهد شد.

الهندی خواستار مقاومت گسترده و همه‌جانبه در کرانه باختری شد و ابراز امیدواری کرد که جنبش فتح به فرماندهی عملیات‌‌های مردمی علیه رژیم صهیونیستی بازگردد.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد: مقاومت در فلسطین دژ محکم جلوگیری از یورش رژیم صهیونیستی به کشورهای اسلامی و عربی است.

وی با تأکید بر اینکه گروه‌های مقاومت فلسطین تجربیات و اقتدار خود را برای ایستادگی در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی بیشتر می‌کنند، گفت: تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی توخالی بوده و صرفاً استفاده تبلیغاتی برای انتخابات رژیم اسرائیل دارد.

یادآور می‌شود، طرح آمریکایی ـ صهیونیستی معامله ننگین قرن شامل انضمام کامل قدس و شهرک‌های موجود در کرانه باختری به رژیم صهیونیستی و نابودی کامل حق بازگشت آوارگان فلسطینی است.

انتهای پیام
captcha