پخش «بچه مهندس» در ماه رمضان از شبکه دو
کد خبر: 3880533
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

پخش «بچه مهندس» در ماه رمضان از شبکه دو

فصل سوم و پایانی سریال «بچه مهندس» ساخته علی غفاری برای ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

علی غفاری، کارگردان سینما و تلویزیون درباره  فصل سوم سریال «بچه مهندس» چنین اطلاع رسانی کرد: طبق مذاکرات انجام شده، این سریال به احتمال زیاد در ایام ماه مبارک از  شبکه دوم سیما روی آنتن خواهد رفت. فیلمبرداری این سریال تا عید نوروز ادامه خواهد داشت، البته مراحل فنی به طور همزمان با فیلمبرداری انجام می‌شود.

وی افزود: در سری جدید این سریال بازیگران جدیدی چون؛ ثریا قاسمی، سید مهرداد ضیایی، کاوه سماک‌باشی، کامران تفتی و اتابک نادری بازیگرانی هستند که به مجموعه بازیگران این سریال در فصل سوم اضافه شده‌اند. همچنین در سری جدید روزبه حصاری، نقش جواد جوادی را ایفا می‌کند.

این بازیگر ادامه داد: داستان این سریال از دوران دفاع مقدس آغاز می‌شود، آنجایی که رزمنده‌ای کودک بی‌سرپرستی را به خانه خورشید (مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست) می‌آورد. در فصل اول و دوم، کودکی و نوجوانانی جواد جوادی تصویر شده است و در فصل سوم که بخش پایانی این مجموعه است مراحل بزرگسالی این شخصیت ترسیم می‌شود.

غفاری ادامه داد: حسن وارسته، نویسنده فصل سوم بچه مهندس است و همچون دو فصل قبل سعید سعدی، تهیه‌کنندگی این مجموعه را برعهده دارد. اکثر بخش‌های این سریال در شرکتی حوالی شادآباد تهران فیلمبرداری شده است. فصل سوم نیز همچون فصل‌های گذشته از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

وی در پایان اظهار کرد: فصل سوم در این اثر در  ۳۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده است.
انتهای پیام
captcha