جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات/ فعلاً اعزامی صورت نمی‌گیرد
کد خبر: 3880699
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱

جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات/ فعلاً اعزامی صورت نمی‌گیرد

سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات در روز‌های آتی را اعلام کرد و گفت: مسئولان ذیربط در روز دوشنبه برای این موضوع تصمیم‌گیری می‌کنند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج و زیارت، محمد آزاد، سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه به دلیل مسائل بهداشتی، فعلاً تا روز یکشنبه چهارم اسفندماه اعزامی به عتبات عالیات صورت نمی‌گیرد، گفت: اعزام زائران عراقی به کشورمان نیز فعلاً متوقف است و این موضوع براساس تصمیم‌گیری دو کشور است.

وی افزود: روز دوشنبه نیز مسئولان ذیربط در خصوص موضوع اعزام زائران به عتبات عالیات و بالعکس، اعزام زائران عراقی به کشورمان تصمیم‌گیری خواهند کرد که به اطلاع متقاضیان می‌رسد.

سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: براساس تصمیم اخذشده، زائرانی که طی روز‌های گذشته در دو کشور حضور داشته‌اند، می‌توانند به کشور خود بازگردند.

آزاد با بیان اینکه سلامت و آرامش زائران در اولویت قرار دارد، تأکید کرد: منافع و سلامت زائران دو کشور موجب شد تا چنین تصمیمی اتخاذ شود و به طور قطع، بعد از جلسه روز دوشنبه، تصمیم نهایی به اطلاع مردم و متقاضیان تشرف به عتبات عراق رسانده می‌شود.
انتهای پیام
captcha