تعطیلی مؤسسه سروش مشکات تهران
کد خبر: 3880806
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

تعطیلی مؤسسه سروش مشکات تهران

مؤسسه سروش مشکات تهران به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تعطیل شد.

به گزارش ایکنا، مؤسسه ‌قرآنی ـ فرهنگی سروش‌ مشکات تهران و مرکز تخصصی‌ حفظ‌ قرآن محدوده تهرانپارس به دلیل مشاهده ویروس کرونا در تهران و افزایش شمار مبتلایان، امروز و فردا، چهارم و پنجم اسفندماه تعطیل شد.

بنابر گفته سروش ابوالفتحی، مدیر این مؤسسه «این تعطیلی به منظور جلوگیری از انتشار احتمالی این ویروس و ضرورت رعایت بیش از پیش اصول بهداشتی و دوری از تجمعات غیر ضروری و غیر واجب و همچنین در راستای تدابیر آموزشی که در کشور در حوزه آموزش عمومی و عالی کشور در نظر گرفته شده است، برای قرآن‌آموزان اتخاذ شده است».

بنابر این مؤسسه فوق تمام دوره‌هایش اعم از آموزش عمومی و تخصصی را در تمامی مقاطع و سطوح به مدت دو روز تعطیل کرد. همچنین انتظار است که عزیزان رعایت نکته‌های فردی و بهداشتی چون شستشوی مکرر دست‌ها، پرهیز از دست دادن و مصافحه را همراه مد نظر قرار دهند و مؤسسات و تشکل‌های قرآنی مکان‌هایشان را به محلول‌های ضد عفونی مجهز کنند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از دوره‌های مؤسسه و برگزاری کلاس‌ها با شماره 77329457 تماس بگیرند. همچنین کانال این مؤسسه در پیام‌رسان سروش و تلگرام به نشانی SorousheMeshkat@ قرار دارد.

انتهای پیام
captcha