اعلام آمادگی مرکز پزشکی حج و زیارت برای انجام معاینات روحانیون کاروان‌های حج
کد خبر: 3880876
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
الوانی خبر داد؛

اعلام آمادگی مرکز پزشکی حج و زیارت برای انجام معاینات روحانیون کاروان‌های حج

سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از آمادگی این مرکز برای انجام معاینات پزشکی روحانیون کاروان‌های حج 99 خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر؛ جمال‌الدین الوانی، سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، اعلام کرد: دفاتر نمایندگی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در سراسر کشور آماده انجام معاینات روحانیون کاروان‌های حج ۹۹ هستند.

وی ادامه داد: براساس سنوات گذشته و درخواست معاونت فرهنگی نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت، دفاتر استانی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در سراسر استان‌ها آمادگی پذیرش و معاینات روحانیون کاروان‌های حج تمتع ۹۹ را دارند.

سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه این روحانیون از سوی دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت مشخص می‌شوند، گفت: بررسی آزمایشات پزشکی و معاینات تمامی روحانیون معرفی شده بر عهده این مرکز است.

وی با تأکید بر اینکه این مرکز برای سهولت در کار اسامی و شماره تماس‌های ارتباطی دفاتر استانی مرکز پزشکی حج و زیارت در هلال احمر را اعلام کرده است، تصریح کرد: مراکز اعلام شده از سوی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر صرفاً روحانیونی را مورد معاینه قرار می‌دهد که فرم معرفی نامه بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت به همراه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha