مدارس و دانشگاه‌های خراسان رضوی تعطیل شد
کد خبر: 3880880
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
تا پایان هفته؛

مدارس و دانشگاه‌های خراسان رضوی تعطیل شد

در اطلاعیه ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استان خراسان رضوی از تعطیلی مدارس تا آخر هفته به‌منظور کنترل شیوع کرونا خبر داده شده است.

مدارس خراسان رضوی تعطیل شدبه‌ گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، در اطلاعیه ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استان خراسان رضوی آمده است:

ضمن تشکر از حضور حماسی هم استانی‌های عزیز در انتخابات مجلس شورای اسلامی و آرزوی توفیق در آستانه سال نو، نظر به ضرورت پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا به‌منظور حفظ سلامت آحاد شهروندان شریف استان، ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مصوب کرد تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و مهدهای کودک برای پیشگیری و کنترل شیوع کرونا ویروس به‌منظور:

1- ضد عفونی مراکز عمومی

2- ادامه فرایندآموزش عوامل دست اندرکار وخدمات رسان 

3- برنامه ریزی وپیش بینی آخرین وضعیت

4- توجه و رفع دغدغه های فکری والدین و مردم شریف استان در روزهای دوشنبه 98/12/5 سه‌شنبه 98/12/6 چهارشنبه 98/12/7 تعطیل است.

لازم به ذکر است این تعطیلات صرفاً مربوط به کلاس‌های درس بوده و بخش اداری و ارائه خدمات عمومی کماکان فعال و آماده پاسخگویی خواهند بود.

به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند:

تاکنون هیچ مورد تأیید شده‌ای از این بیماری در استان خراسان رضوی مشاهده نشده است و ضمن آماده‌باش دستگاه‌های مسئول، مراکز و دانشگاه‌ها و ارگان‌های دخیل با تجهیزات و امکانات مکفی آماده خدمت‌رسانی هستند.

رعایت نکات بهداشتی، به‌ویژه شستشوی مدام دست‌ها با مواد ضدعفونی کننده و صابون و همچنین خودداری از سفرهای غیر ضروری توصیه می‌شود.

ضمناً مرجع رسمی هرگونه اطلاع‌رسانی، پاسخگویی و ابلاغ تصمیمات و سخنگوی ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

انتهای پیام
captcha