توصیه به پرداخت الکترونیک کرایه تاکسى
کد خبر: 3880896
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
از سوی تاکسیرانی تهران مطرح شد؛

توصیه به پرداخت الکترونیک کرایه تاکسى

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران آگاهى‌بخشى روش‌هاى پیشگیرى از شیوع ‌کروناویروس‌ ویژه تاکسیرانان و مسافران را آغاز و توصیه به پرداخت الکترونیک کرایه تاکسى کرد.

به گزارش ایکنا؛ تاکسی به عنوان یکی از مد‌ل‌های حمل و نقل درون شهری به شمار می‌رود که لازم است، هنگام استفاده از آن، نکات بهداشتی و پیشگیری‌های مناسب براى مقابله با شیوع بیماری‌های ویروسی رعایت شود. از این رو کارگروه ویژه سازمان تاکسیرانی با هدف آگاهی‌بخشی رفتار‌های پیشگیرانه به دو قشر تاکسیران و مسافران با هماهنگی اداره‌کل سلامت شهرداری تهران و مطابق با سیاست‌های وزارت بهداشت شکل گرفته است تا با استفاده از خرد جمعی مدیران، دستورالعمل‌های آموزشی و هشداری را از طریق فضا‌های ارتباطی نظیر پیامک، رادیو تاکسی، اینفوگرافى، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات محیطی و... به بهترین نحو اطلاع‌رسانی کند.

طبق اعلام این کارگروه، عدم استفاده از کرایه نقدى و جایگزینى روش‌های پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی، یکی از روش‌های کلیدى و مهم پیشگیری از انتقال انواع ویروس‌ها از جمله ویروس بیماری کرونا محسوب مى‌شود که در این صورت خطری متوجه مسافران و تاکسیرانان نخواهد شد.

زیرساخت‌های پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی در اکثر خطوط و تاکسی‌ها فراهم است و شهروندان به راحتی می‌توانند این روش بهینه را جایگزین کرایه نقدی کنند.
انتهای پیام
captcha