بهبود 3 بیمار مبتلا به کرونا
کد خبر: 3881051
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

بهبود 3 بیمار مبتلا به کرونا

اعلام خبر بهبود و ترخیص بیماران مبتلا به کرونا از روز گذشته، چهارم اسفندماه، در کشور موجب شد، آرامش آرام آرام جای اضطراب را در جامعه بگیرد.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با انتشار خبر‌هایی در مورد افزایش ابتلایان به کرونا، خبر‌های خوبی نیز از بهبود برخی از بیماران در حال انتشار است.

روز گذشته، چهارم اسفندماه، محمدرضا هاشمیان، پزشک بیمارستان مسیح دانشوری که عمده بیماران مبتلا به کرونا در تهران در این بیمارستان بستری هستند، خبر از بهبود یک جوان ۲۵ ساله داد.
بهبود 3 بیمار مبتلا به کرونا

وی در اینستاگرام خود نوشت: «چه حس خوبیه وقتی اولین مورد کرونا ویروس در یک جوان ۲۵ سال را از آی‌سی‌یو به بخش ایزوله منتقل می‌کنی؛ از همه همکاران و پرستاران و کمک پرستاران تشکر می‌کنم، چون خیلی خوبید».

مورد دوم بیمار بهبود یافته نیز از سوی غلامرضا معصومی، رئیس اسبق سازمان اورژانس کشور و پزشک بیمارستان فیروزگر تهران اعلام شد.
 
معصومی نیز در اینستاگرام خود با انتشار خلاصه پرونده یک بیمار ۳۹ ساله خبر از بهبودی و ترخیص وی پس از سه روز تلاش کادر درمان خبر داد.
 
بهبود 3 بیمار مبتلا به کرونا

بهبودی بیمار سوم را نیز کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت در اراک اعلام کرد و گفت: این بیمار نیز از آی سی یو به بخش منتقل شده است.
انتهای پیام
captcha