آخرین اخبار کرونا در قزوین
کد خبر: 3881107
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

آخرین اخبار کرونا در قزوین

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین ضمن اشاره به اینکه تاکنون هیچ‌گونه مورد مثبت کرونا در قزوین مشاهده نشده است؛ گفت: کلیه مؤسسات آموزشی، فرهنگی، ورزشی، مهدکودک، کلاس‌های کنکور و مراکز روزانه بهزیستی تا پایان هفته تعطیل است.

آخرین اخبار کرونا در  قزوین

قدرت‌الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا اعلام کرد: بعد از تعطیلی مدارس و مراکز دانشگاهی استان تصمیم گرفته شد تا پایان هفته تمامی سالن‌های ورزشی خصوصی و دولتی، استخرها، مؤسسات آموزشی، مؤسسات کنکور، کلاس‌های زبان خارجی، موسیقی، خطاطی، خیاطی و به طور کلی کلاس‌های هنری تا پایان هفته تعطیل شود.

وی افزود: همچنین اماکن تاریخی و گردشگری، تعطیل اعلام می‌شود تا از شیوع احتمالی بیماری کرونا جلوگیری شود، همه این امور به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است؛ ضمن اینکه تاکنون هیچ‌گونه مورد مثبتی در قزوین مشاهده نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین بیان کرد: همه این اقدامات از سوی دولت به‌منظور پیشگیری و حفظ آرامش و جلب اعتماد مردم انجام‌شده است اما در حوزه مراکز خرید و بازار از مردم می‌خواهیم که در مکان‌های پرتردد حضور پیدا نکنند، در این خصوص با شهرداری هماهنگ شده است که اطلاع‌رسانی در سطح شهر به نحو احسن ضورت بگیرد.

وی تأکید کرد حوادث مثلثی دارای سه ضلع هستند که شامل حادثه، دولت و مردم است، مردم باید رعایت کنند تنها درمان این بیماری پیشگیری و رعایت نکات بهداشتی است از طرفی کرونا از آنفلوآنزا خطرناک‌تر نیست بنابراین جای نگرانی وجود ندارد.

مدارس استان قزوین تا پایان هفته تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین همچنین خبر داد: به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کلیه مدارس استان قزوین تا پایان هفته تعطیل است.

مهدیخانی بیان کرد: تصمیم اینکه کلیه مدارس استان قزوین تعطیل باشد با توجه به تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران استان به‌منظور حفظ سلامت دانش آموزان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شد.

وی افزود: تعطیلی مدارس به معنای وجود کرونا در قزوین نیست، مردم نگران نباشند چراکه این تعطیلی‌ها جنبه پیشگیری دارد.

پیش‌ از این نیز مدارس استان قزوین در روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفندماه تعطیل اعلام‌ شده بود.

انتهای پیام
captcha