گردهمایی گروه‌های فعال جهادی و روایت فتح
کد خبر: 3881141
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

گردهمایی گروه‌های فعال جهادی و روایت فتح

گردهمایی گروه‌های فعال جهادی برای بررسی وضعیت و توانمندی گروه‌ها جهت ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت طی سه روز، در دفتر جهاد گروه مستند روایت فتح برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از مؤسسه روایت فتح، با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره مستند‌سازی اردو‌های جهادی به‌جهت ترویج فرهنگ ایثار و جهاد در جامعه و فراگیر شدن موضوع خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت مناطق محروم در بین آحاد مردم و نقش مؤثر گروه‌های جهادی در گام دوم انقلاب اسلامی، گروه مستند روایت فتح در راستای اهداف خود مبنی بر عمومی سازی گفتمان جهادی مبتنی بر تولید فیلم مستند با محوریت اندیشه، خلاقیت، تجربه و نیز تشویق مستندسازان گروه‌های جهادی، دفترجهاد گروه مستند روایت فتح افتتاح کرده است.

بنا به این گزارش، طی سه روز گردهمایی گروه‌های فعال جهاد در دفتر جهاد گروه مستند برای بررسی وضعیت و توانمندی گروه‌ها جهت ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت تلاش می‌شود جهت ترویج حرکت‌های جهادی که مورد عنایت و توجه رهبری باشد و فراهم کردن زمینه برای تولید آثارعمیق و جذاب بین گروه مستند روایت فتح و گروه‌های جهادی.

اولین نشست این برنامه روز دوشنبه ۵ اسفند‌ماه ساعت 18 در دفتر گروه مستند روایت فتح واقع در میدان فردوسی، خیابان شهید قرنی، روبروی پمپ بنزین، برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha