برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی در کرمانشاه
کد خبر: 3881180
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶

برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی در کرمانشاه

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه زوج‌های جوان در کرمانشاه در سال جدید خبر داد.

افسانه تیرانداز، دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: قصد داشتیم تا یک دوره کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه زوج‌های جوان تا پایان سال‌جاری برگزار کنیم که متعاقب اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر تعطیلی کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی در راستای مبارزه با ویروس کرونا، برگزاری این دوره آموزشی به سال 99 موکول شد.
تیرانداز با اشاره به اهداف برگزاری این دوره آموزشی و ضرورت‌های برگزاری آن، افزود: آموزش مهارت‌های زندگی باید نسل جوان را برای ازدواج و تشکیل خانواده آماده کند و اگر با آسیب‌های اجتماعی در خصوص خانواده و ازدواج درگیر هستیم یکی از عوامل آن عدم آشنایی با مهارت‌های زندگی و آئین همسرداری است.
وی گفت: در دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی مخاطبین با آموزش‌های پیش از ازدواج و مهارت‌های زندگی قبل، حین و بعد از ازدواج آشنا می‌شوند.
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه بیان کرد: در این دوره‌های آموزشی به مهم‌ترین چالش‌های پیش‌روی جوانان از قبیل عدم آگاهی از مسائل عاطفی، اجتماعی و فرهنگی و موارد مربوط به ازدواج پرداخته می‌شود.
تیرانداز افزود: یکی از مهم‌ترین اهدافی که این دوره‌‌های آموزشی دنبال می‌کند حرکت به‌سمت کاهش طلاق و دیگر آسیب‌هایی است که برخی زوج‌ها با آن درگیرند.

انتهای پیام
captcha