پلمپ 18 داروخانه به دلیل گرانفروشی ماسک در کشور
کد خبر: 3881192
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
سخنگوی سازمان تعزیرات خبر داد:

پلمپ 18 داروخانه به دلیل گرانفروشی ماسک در کشور

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در راستای برخورد با محتکران و گرانفروشان ماسک، تاکنون 18 داروخانه در سراسر کشور پلمپ شده است.

فوری/// پلمپ 18 داروخانه به دلیل گرانفروشی ماسک در کشوربه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی، سخنگوی این سازمان در مورد آخرین اقدامات انجام‌شده در برخورد با گرانفروشان و محتکران ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده، گفت: گشت‌های مشترک ویژه کنترل، برخورد با احتکار و گرانفروشی ماسک و مایع ضدعفونی‌کننده در سراسر کشور انجام می‌شود.

وی افزود: تاکنون در استان‌های آذربایجان شرقی 7 داروخانه، البرز 3 داروخانه، کهگیلویه و بویراحمد 3 داروخانه، اردبیل 2 داروخانه و کرمانشاه، قزوین، زنجان هر کدام یک داروخانه به دلیل گرانفروشی ماسک، امتناع از عرضه و عدم حضور مسئول فنی، پلمپ شده است.

رایگانی ادامه داد: همچنین در استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، اصفهان و گیلان انبارهای ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده کشف و پلمپ شده شده است.

وی تصریح کرد: اولویت ما این است که ماسک‌ها بلافاصله توزیع و برای متخلفان تشکیل پرونده شود و طبق هماهنگی با قوه قضائیه، امیدواریم محتکران و گرانفروشان ماسک که به هموطنان ظلم می‌کنند، به عنوان اخلالگران در نظام سلامت کشور مجازات شوند.

انتهای پیام
captcha