ارائه 26 خدمت الکترونیک به مددجویان کمیته‌ امداد
کد خبر: 3881341
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵
جهت پیشگیری از انتقال کرونا؛

ارائه 26 خدمت الکترونیک به مددجویان کمیته‌ امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: با توجه به رعایت اصول بهداشتی و حفظ سلامت مددجویان، زمینه ارائه 26 خدمت الکترونیک در کمیته امداد فراهم شده است.

قنبر موسی‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، با بیان اینکه دستگاه حمایتی کمیته امداد کمک به محرومان و خانواده‌های نیازمند را در همه حال وظیفه خود می‌داند، به شیوع ویروس کرونا در استان هم اشاره کرد و گفت: با استفاده از همه توان در راستای حمایت از خانواده‌های محروم برای در امان ماندن از این بیماری تلاش خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به رعایت اصول بهداشتی و حفظ سلامت مددجویان، جلوگیری از تجمعات در شرایط فعلی، تحقق سیاست‌های کمیته امداد، عدالت‌محوری، تکریم ارباب رجوع، تحقق میز خدمت الکترونیک و ارائه خدمات کمیته امداد در تمامی بخش‌ها و براساس برنامه‌ریزی، زمینه ارائه الکترونیک ۲۶ خدمت فراهم شده است.

موسی‌نژاد اظهار کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی می‌توانند برای ثبت درخواست تمامی خدمات مسکن، انشعابات، بهداشت، خدمات‌درمانی و بیمه‌ای، وام‌های قرض‌الحسنه، کمک‌هزینه‌های معیشتی، کمک‌هزینه ازدواج، خدمات مشاوره و فرهنگی و اشتغال به درگاه ثبت درخواست‌های اینترنتی مراجعه کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: مددجویان با مراجعه به آدرس اینترنتی e.emdad.ir و درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و اقدام به ثبت و ارسال درخواست کنند. پس از ثبت درخواست امکان رهگیری و مشاهده وضعیت درخواست از طریق این سامانه وجود دارد.

انتهای پیام
captcha