فعالیت ۱۰۰ جلسه قرآن شناسنامه‌دار در کرمانشاه
کد خبر: 3881591
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

فعالیت ۱۰۰ جلسه قرآن شناسنامه‌دار در کرمانشاه

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: بیش از ۱۰۰ جلسه قرآن شناسنامه‌دار در این استان فعال است.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: در این استان 200 تشکل قرآنی شامل مؤسسات و خانه‌های قرآنی فعال هستند.

وی با اشاره به فعالیت 100 جلسه قرآن شناسنامه‌دار در کرمانشاه، افزود: این تعداد جلسات قرآنی یک ظرفیت برای استان هستند و ضروری است تا تعداد این جلسات با توجه به تدبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ و ضرورت‌های تربیت قرآنی در این استان گسترش یابند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: نهادهای قرآنی در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری اقدامات گسترده‌ای انجام می‌دهند و اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی نیز در این خصوص اقدامات خاصی انجام داده؛ لذا ضروری است تا با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های نهادهای قرآنی و دستگاه‌های هم‌گام در مسیر نهضت حفظ و تربیت قرآنی جامعه قدم برداریم.

حجت‌الاسلام محمدی تأکید کرد: در سال جدید تلاش می‌کنیم در مسیر حفظ در مراکز قرآنی جدیت بیشتری صورت بگیرد و اداره امور قرآنی در این زمینه برنامه‌ریزی می‌کند.

وی بر تقویت کمی و کیفی حفظ قرآن کریم و تشکیل جلسات حفظ و آموزش قرآن در استان تأکید کرد.

رئیس اداره امور قرآنی کرمانشاه تصریح کرد: برای ترویج و ترغیب مردم به فعالیت‌های قرآنی باید الگوهایی به مردم معرفی کنیم و در این مسیر باید برنامه‌ریزی صحیحی انجام شود.

انتهای پیام
captcha